ثبت نام دوره جامع تربیت مربی قرآن کودک در تهران آغاز شد
کد خبر: 3865046
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
از سوی دارالقرآن خانه کارگر؛

ثبت نام دوره جامع تربیت مربی قرآن کودک در تهران آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ از سوی دارالقرآن خانه کارگر، ثبت نام دوره جامع تربیت مربی قرآن کودک در سطح شهر تهران آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دارالقرآن خانه کارگر، محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: جامع‌ترین دوره تربیت مربی قرآن مهد کودک و پیش‌دبستانی در شهر تهران آغاز شد.

وی بیان کرد: این دوره‌ که با هدف تربیت اساتید متخصص قرآنی برگزار می‌شود، در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روان‌شناسی و در 78 ساعت آموزش تئوری و 100 ساعت کارورزی برگزار خواهد شد.

محسنی‌کبیر ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها، توانایی تدریس حفظ 5 تا 6 سوره از قرآن کریم به همراه آیات و احادیث کاربردی، حروف الفبا و روخوانی قرآن به کودکان را فرا می‌گیرند که همه این آموزش‌ها به روش‌های مختلف اعم از بازی، سرگرمی، نقاشی، کاردستی و ... است.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: این دوره آموزشی به‌گونه‌ای طراحی شده‌ است که مربیان با نکات و مهارت‌های روان‌شناسی نظیر نحوه ارتباط با کودک، روان‌شناسی رشد کودک، کنترل خشم کودک، تربیت جنسی کودکان آشنا شده و همچنین، دوره‌های خلاقیت مانند نقاشی خلاق، نمایش خلاق، آموزش مقدماتی گریم کودک، کاردستی و کلاژ و اوریگامی را نیز فرا می‌گیرند.

محسنی کبیر افزود: این دوره جامع برای نخستین‌ بار در کشور به همت سازمان دارالقرآن خانه کارگر طراحی و اجرا شده و ظرفیت آن 500  نفر است که داوطلبان این دوره ابتدا باید در کلاس پیش نیاز شرکت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌ نام می‌توانند تا 15 دی‌ماه 1398 با شماره 66978001-021 تماس گرفته و یا عدد 33 را به سامانه پیامکی 10000100100 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha