به گزارش ایکنا از لرستان، بهمناسبت گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، آیین تجلیل از اساتید منتخب حوزه و دانشگاه لرستان با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، شامگاه سهشنبه، ۲۶ آذرماه در حوزه علمیه کمالیه خرمآباد، برگزار شد.
در این آیین از حجاریان، سیدشکرالله موسوی، مهرداد ویسکرمی، صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، محمدزاده، رئیس سابق دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان لرستان و حجتالاسلام سیدهادی موسوی با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد.
همچنین در این مراسم چهار نفر از اساتيد منتخب حوزه و دانشگاه لرستان، ديدگاههای خود را در مورد وحدت حوزه و دانشگاه بيان و راهكارهايی را جهت پيشبرد هرچه بهتر اهداف وحدت حوزه و دانشگاه ارائه کردند.
انتهای پیام