پیام جهانی همه ادیان رعایت تقوای الهی‌ست
کد خبر: 3865619
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
حجت‌الاسلام ربانی:

پیام جهانی همه ادیان رعایت تقوای الهی‌ست

گروه اجتماعی – امام جمعه محلات ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام، به پیام‌های مهم ادیان مختلف از سوی حضرت حق اشاره کرد و افزود: پیام جهانی همه ادیان تقواست، توصیه خداوند به همه انبیای الهی و مردم ادوار مختلف پیشه کردن تقوای الهی است و این مهم در تمام برهه‌های زمانی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه‌ محلات امروز، ۳۰ آذر در هشتمین جلسه شورای اداری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه خداوند متعال از همه اعمال و رفتار ما آگاهی دارد و ما انسان‌ها باید همواره خود را در محضر خدا بدانیم، اظهار کرد: انسان با مراقبت باید بداند هرآنچه انجام می‌دهد در کارنامه اعمال او ثبت و ضبط می‌شود اگر انسان به همه ابعاد و زوایا اشراف کامل داشته باشد هیچ‌گاه در مسیر گناه قرار نمی‌گیرد.

وی بابیان اینکه خارج شدن از گناه باید سرلوحه رفتار، گفتار و اندیشه‌های ما باشد، تصریح کرد: ما مسؤلان باید دقت داشته باشیم در اجرای خدمات خداوند را مدنظر قرار دهیم چراکه غفلت از این قضیه باعث می‌شود از مسئولیت باز بمانیم.

حجت‌الاسلام ربانی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام، به پیام‌های مهم ادیان مختلف از سوی حضرت حق اشاره کرد و افزود: پیام جهانی همه ادیان تقواست، توصیه خداوند به همه انبیای الهی و مردم ادوار مختلف پیشه کردن تقوای الهی است و این مهم در تمام برهه‌های زمانی مورد توجه قرار گرفته است.

رسول احمدی، رییس دادگستری محلات هم در این جلسه لزوم مدیریت جهادی در دستگاه را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز کشور در وضعیت تحریم به سر می‌برد و لازم است تا با پیشه کردن اقتصاد مقاومتی به اهداف برسیم. این شهرستان دارای منابع طبیعی خدادادی است که باعث شده تا این شهرستان در وضعیت خاصی قرار گیرد، اما متاسفانه از برخی امکاناتی که حق این مردم است محروم هستند.

وی ادامه داد: با رویکرد جدید قوه قضائیه پیرو ابلاغیه مقام معظم رهبری که در بندهای مختلف برای آقای رییسی امر فرمودند تقاضا داریم نسبت به مطالبه عمومی مردم این شهرستان مبتنی بر احیای حقوق عامه توجه شود. امروز تضییع حقوق عامه مردم محلات را شاهدیم طبق قانون باید یک درصد از درآمد معادن در همین شهرستان مورد استفاده برای تقویت زیرساخت‌ها قرار گیرد که متاسفانه چندین سال است که این قانون اجرایی نمی‌شود.

حسن قمری، فرماندار محلات نیز با اشاره به اینکه در این شهرستان معادن بسیاری وجود دارد و طبق قانون نظارت بر عملکرد این مجموعه‌ها بسیار حایز اهمیت است، اظهار کرد: خوشبختانه با بهره‌وری از این معادن ۶ هزار فرصت شغلی در فرآورده‌های سنگی ایجاد شده است.

وی لزوم نظارت مستمر بر معادن با وجود کارشناس معدن را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به نزدیک شدن انتخابات افزود: انتخابات یکی از اتفاقات مهم مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در سرنوشت خودشان است. خوشبختانه مردم در بزنگاه‌ها خوش درخشیدند ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای رضایت مندی مردم داشته باشیم، ما خدمتگزار مردم هستیم و در تمام برهه‌های زمانی باید رضایت مردمی را جلب کنیم. ترغیب مردم برای حضور پای صندوق رای از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

قمری تصریح کرد: هر سال میزان حضور مردم ایران در انتخابات بیشتر از سایر کشورهاست. کارکنان برابر مقررات حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای انتخاباتی را ندارند و حضور مسؤلان اجرایی در ساعات اداری جهت تبلیغات و فعالیت ستاد ممنوع است. طبق ماده ۱۱ انتخابات تمامی امکانات لجستیکی و نیروی انسانی دستگاه‌ها باید در خدمت شورای نگهبان، هیات نظارت و اجرایی قرار گیرد، برگزاری انتخابات سالم در راستای رعایت حق‌الناس وظیفه ماست.

انتهای پیام
captcha