افتتاح نمایشگاه عکس ۷۳ سال همکاری ایران و سازمان ملل در سمنان
کد خبر: 3865804
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

افتتاح نمایشگاه عکس ۷۳ سال همکاری ایران و سازمان ملل در سمنان

گروه اجتماعی ــ نمایشگاه عکس و اسناد ۷۳ سال همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد با حضور ماریا دوتسنکو، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سازمان ملل متحد در فرهنگسرای کومش سمنان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه عکس ۷۳ سال همکاری ایران و سازمان ملل در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از مهر، نمایشگاه عکس و اسناد ۷۳ سال همکاری‌های ایران و سازمان ملل متحد صبح امروز، 1 دی با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سازمان ملل متحد در فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت.

گفتنی است این نمایشگاه از یکم لغایت پنجم دی‌ماه در نگارخانه سیمرغ مجتمع فرهنگی کومش شهر سمنان آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

هدف از ایجاد این نمایشگاه اطلاع‌رسانی درباره حضور و همکاری ایران به‌عنوان کشوری دوستدار صلح در سازمان‌های بین‌المللی از زمان تأسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد است.

۵۵ قطعه عکس و سند تاریخی از حضور شخصیت‌های برجسته ایران در رویدادهای سازمان ملل متحد، سفر هفت دبیر کل این سازمان به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های اجراشده توسط سازمان ملل در ایران در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه در برخی استان‌های کشور نظیر کرمانشاه، کرمان، یزد، بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان شرقی، قزوین، لرستان، مرکزی و کردستان نیز برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha