محتوای برخی کتاب‌های آموزش و پرورش نیاز به تجدیدنظر دارد
کد خبر: 3866592
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
حجت‌الاسلام قرائتی:

محتوای برخی کتاب‌های آموزش و پرورش نیاز به تجدیدنظر دارد

گروه فرهنگی ــ رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: بسیاری از کتاب‌های آموزش و پرورش غیرمفید است و آموزش و پرورش دیپلم فلج می‌سازد.

آموزش و پرورش دیپلم فلج می‌سازدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی امروز 4 دی ماه در پنجمین اجلاس استانی نماز و تقدیر از فعالان و خادمان نماز مدارس آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در آموختن علم باید از غرب و شرق نیز استفاده کرد، افزود: در تحصیل از هر دو جبهه غرب و شرق باید استفاده شود اما در حفظ استقلال و جلوگیری از خودباختگی، به شرق و غرب تکیه نمی‌کنیم.
وی ادامه داد: سرمایه‌دار ترین مردم دنیا معلم‌ها هستند و دارای مغز نو هستند که از ارزش بسیاری برخوردار است.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی اضافه کرد: نباید هرگونه اطلاعاتی را به دانش‌آموزان آموخت، بلکه باید مطالب مفید را وارد ذهن دانش‌آموزان کرد و بسیاری از مسائلی که به دانش آموزان‌آموزش ارائه می‌شود ارزشی برای آن‌ها ندارد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از افراد تحصیل کرده، مهارت کافی را ندارند و همین مسئله موجب شده است تا بیکاری و مشکلات دیگر به وجود آید.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی بیان کرد: آدم‌های بی مهارت به دنبال شغل‌های دولتی هستند و در حال حاضر باید خاک آموزش و پرورش و حوزه علمیه را عوض کرد.
به گفته وی بسیاری از آخوندها نیز فلج هستند و باید برای حل این مشکل، ریشه ای، بسیاری از مسائل را در نظر گرفت.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال نابودی نسل ایرانی‌ها هستند و از همین جهت تمام تلاش خود را در این راه انجام خواهند داد.
به گفته وی علم آن چیزی است که موجب رشد شود در غیر این صورت اگر مطالبی بیان می شود که برای دانش آموز فایده‌ای ندارد باید تغییر کند.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی عنوان کرد: تمام کمالات در نماز است و اگر ایمان به خدا بیشتر باشد دشمنانی مانند آمریکا نیز کوچکتر دیده می‌شوند.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: معلم‌ها در کلاس‌های درس با روحیه و پوشش مناسبی حاضر شوند تا دانش آموزان از کلاس درس لذت کافی را ببرند و به آموختن علم علاقه‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha