مجاهدت‌های سردار سلیمانی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان بود
کد خبر: 3869163
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

مجاهدت‌های سردار سلیمانی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان بود

گروه معارف ــ نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: تلاش دشمنان کشاندن جنگ از طریق داعش به مرزهای ایران اسلامی بود؛ اما مجاهدت‌های کسانی مانند سردار سلیمانی مانع از عملی شدن توطئه‌های آن‌ها شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش «پرچمداران دین و اندیشه» که با حضور روحانیان و اندیشمندان کردستانی دیروز، 14 دی‌ماه در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: علما و روحانیان بدون هراس و نگرانی از قضاوت‌های دیگران باید در انجام وظایف خود در بحث هدایت جامعه گام بردارند.

وی افزود: روحانیان نقش مهمی در هدایت جامعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر برعهده دارند و نسبت به این موضوع باید ثبات قدم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه روحانیان با آگاه‌سازی جوانان از اغفال آنان توسط دشمنان جلوگیری کنند، تأکید کرد: مدیران و مسئولان نهادهای مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی نیز باید در حوزه‌های کاری خود مسئولیت‌پذیر بوده و درگیر مسائل حاشیه‌ای نشوند.

وی با بیان اینکه مدیران از سیاست‌بازی دوری کنند، افزود: علما نیز نباید توجیه‌گر اشتباهات برخی مسئولان باشند؛ چراکه در غیر این صورت کشور دچار ضعف خواهد شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ادامه داد: سردار سلیمانی در همین راه و به دست شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید که همین امر افتخاری بزرگ برای این سردار بزرگ بود.

وی با اشاره به اثربخشی خون شهدا در برهم زدن نقشه‌های دشمنان عنوان کرد: کسانی که صادقانه در راه خدا جان خود را تقدیم می‌کنند و به مقام شهادت نائل می‌شوند، مرگ آن‌ها نیز تأثیر خاصی در جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: تلاش دشمنان کشاندن جنگ از طریق داعش به مرزهای ایران اسلامی بود اما مجاهدت‌های کسانی مانند سردار سلیمانی مانع از عملی شدن توطئه‌های دشمن شد.

وی وجود رهبری با درایت را نعمتی از جانب خداوند دانست و افزود: سردار سلیمانی بازوی قدرتمند انقلاب و از لحاظ شخصیتی فردی بانفوذ و با تجربه بود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به برنامه‌ دشمن برای ایجاد ناامنی در کشورهای عراق، ایران و لبنان در مدت اخیر اشاره کرد و یادآور شد: نابود کردن دولت‌های اسلامی و ضعیف کردن جبهه مقاومت هدف دشمنان از توطئه‌های اخیرشان بود که با هوشیاری مردم موفق به این کار نشدند.

یادآور می‌شود، همایش «پرچمداران دین و اندیشه» به مدت سه روز با حضور روحانیان و علمای استان کردستان در اردوگاه سلیمان خاطر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha