مراسم تشییع سردار سلیمانی محور وحدت خواهد بود
کد خبر: 3869595
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

مراسم تشییع سردار سلیمانی محور وحدت خواهد بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: قرار است که مراسم تشییع سردار سلیمانی محور وحدت باشد و نمی‌خواهیم تبدیل به گلایه شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، امروز دوشنبه، 16 دی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: پیکر شهیدسپهبد سلیمانی بعد از تشییع در قم، امشب وارد کرمان می‌شود.

وی افزود: امشب مراسم وداع با شهید سپهبد سلیمانی و شهید پورجعفری را خواهیم داشت.

علیرمضانی با اشاره به اینکه تدفین پیکر شهیدسردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و کنار قبر شهید یوسف‌الهی است، بیان کرد: مراسم تشییع شهدا فردا، سه‌شنبه از هفت و سی دقیقه صبح در میدان آزادی شهر کرمان آغاز می‌شود و یک ساعت‌ونیم برنامه داریم و سخنران مراسم سردارسلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تصریح کرد: ساعت 9 صبح فردا پیکر شهدا به سمت گلزار شهدای کرمان حرکت داده می‌شود.

علیرمضانی در ادامه بیان کرد: قرار است که مراسم تشییع سردارسلیمانی نیز محور وحدت باشد و نمی‌خواهیم تبدیل به گلایه شود.

وی افزود: سردار سلیمانی با شهادتش جهان اسلام و گروه‌های جهادی را متحد کرد و حتی اختلافات داخلی را کمرنگ کرد و باید مراسم تشییع ایشان نیز وحدت‌آفرین باقی بماند.

علیرمضانی با اشاره به تمهیدات ترافیکی شهر کرمان برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین سپهبد سلیمانی بیان کرد: از ساعت 12 امروز محدوده میدان آزادی به منظور آماده‌سازی فضای مراسم محوری بسته خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تأکید کرد: مراسم دعای ندبه جمعه هفته جاری ،20 دی‌ماه از کرمان پخش می‌شود که مداح این مراسم میثم مطیعی و سخنران حجت‌الاسلام پناهیان خواهند بود.

انتهای پیام
captcha