انتقام خون سردار سلیمانی در پیش است/ آمریکا در برزخ بماند
کد خبر: 3870119
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳

انتقام خون سردار سلیمانی در پیش است/ آمریکا در برزخ بماند

گروه اجتماعی ــ مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی انتقام سخت خون شهید سلیمانی را خواهد گرفت، متذکر شد: قطعاً انتقام سختی در پیش است، اما نباید عجله کنیم، زیرا دشمن در حالت آماده‌باش قرار دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمدعلی حق‌بین، مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز، 17 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان رودسر، با بیان اینکه یاران سردار سلیمانی در کشور غریب جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و مردانه ماندند و جنگیدند، اظهار کرد: امروز شهدای مدافع حرم سند افتخار ما هستند و برای ما اقتدار و امنیت به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه داریم پیام سردار سلیمانی را به جامعه منتقل کنیم، افزود: امروز با دنیای زر و زور و تزویر مواجه هستیم، اما ملتی مسلمان قیام کرده و این قیام باعث شده بعد از 1400 سال حکومتی تشکیل دهیم که منشا همه تحولات تاریخ چند هزار ساله بشر است. در واقع از زمانی که انقلاب اسلامی پا به عرصه دنیا گذاشته همه معادلات دنیای سلطه را بر هم ریخته است.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حوادث تلخ تاریخ اسلام از غدیر تا عاشورا، یادآور شد: انقلاب اسلامی با الگوگیری از اهل بیت(ع) راه خود را شناخته است لذا برای اینکه بتوانیم این انقلاب را در مسیر آرمان‌های شهدا راهبری کنیم باید در کنار ولایت بمانیم.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه امروز جهانخواران نقشه‌های جدید در سر ندارند و از نقاط ضعف تاریخ 1400 ساله ما استفاده می‌کنند، گفت: دشمنان همواره به دنبال دور کردن ما از دین هستند و در حال حاضر برای امنیت و اقتصاد و فرهنگ ما برنامه‌ریزی دارند و می‌خواهند وارد جنگ در این سه عرصه شوند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی انتقام سخت خون شهید سلیمانی را خواهد گرفت، متذکر شد: قطعا انتقام سختی در پیش است، اما نباید عجله کنیم، زیرا دشمن در حالت آماده‌باش قرار دارد و نیروهای خود را در منطقه مستقر کرده است. البته دشمن جرات مقابله با نظام اسلامی را ندارد و تنها به خودشان روحیه می‌دهند لذا باید محکم و استوار بمانیم.

حق‌بین با اشاره به کار بزرگ سردار سلیمانی در نابودی داعش، اضافه کرد:‌ اگر سلیمانی‌ها به امر مقام معظم رهبری داعش را مدیریت نمی‌کردند امروز سرنوشت ایران سرنوشت دیگری بود لذا شک نکنید که جهانخواران توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند، زیرا با آن همه سلاح و تجهیزات جنگی و پایگاه‌های نظامی مجبور به راه‌اندازی گروهی مانند داعش شدند تا با ما جنگ کنند و کار خطرناکی کردند و داعش بلای جان خودشان شد.

وی با بیان اینکه دشمن به هر قیمت می‌خواهد انقلاب اسلامی را از پای درآورد، گفت: دشمن عراق و سوریه را برای داعش مهیا کرده بود تا با ایران مقابله کند، اما سردار سلیمانی‌ها کیلومترها آن طرف مرز و در مرکز پایگاه داعش به آنان حمله‌ور شدند و افتخار آفریدند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه سردار سلیمانی را برخوردار از همه فضائل اخلاقی و انسانی دانست و یادآور شد:‌ سردار سلیمانی به همه حرف‌ها گوش می‌داد و سپس طراحی عملیات می‌کرد و همواره از اخلاق و ادب و مهر و محبت و برادری سخن می‌گفت.

وی با بیان اینکه جانفشانی سلیمانی‌ها مرزهای ایران را تا دو کیلومتر دورتر امن کرده است، گفت: سردار سلیمانی دمشق و نجف و کربلا و سامرا را از شر داعش بیمه کرد. البته هزینه کردیم و تلفات دادیم، اما امنیت به دست آوردیم و امروز باید از آن دفاع کنیم. سردار سلیمانی رفت و برای ما الگویی بر جا گذاشت که راهگشای پیروزی‌های آینده انقلاب و نظام خواهد بود.

حق‌بین سردار سلیمانی را ید واحده دانست که اقتدار و امنیت ایران را به اوج رساند و اظهار کرد: آمریکایی‌ها با هزینه کردن بیش از هفت تریلیون دلار در خاورمیانه آمده بودند که بمانند، اما سردار سلیمانی آنان را از نردبان ابرقدرتی به زیر کشید و از خاورمیانه راند. امروز رای مجلس عراق به خروج آمریکا بسیار مهم و تاریخی است و باید پشت به پشت هم بمانیم و وحدت داشته باشیم.

همرزم شهید سلیمانی به برزخ آماده‌باش آمریکا از هراس انتقام ایران اشاره کرد و متذکر شد:‌ آمریکایی‌ها آنقدر باید در این برزخ بمانند تا هم بترسند و هم خسته شوند و هزینه‌هایشان بالا رود و از منطقه فرار کنند. آن روز روز واقعی پیروزی ماست و خون سلیمانی این پیروزی را رقم خواهد زد و راه جدید را برای انقلاب باز خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha