برگزاری جشنواره همزمان فیلم فجر در گیلان
کد خبر: 3870386
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

برگزاری جشنواره همزمان فیلم فجر در گیلان

گروه اجتماعی - مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان خبر داد و اضافه کرد: فینال جام باشگاه‌های کتابخوانی گیلان با حضور کودکان و نوجوانان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان امروز، 18 دی ماه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان را برعهده دارد، اظهار کرد: بیش از 150 برنامه فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر امسال در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری سه ویژه‌برنامه دهه فجر در گیلان خبر داد و تصریح کرد: پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر در استان گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین از برگزاری اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در استان خبر داد و اضافه کرد: فینال جام باشگاه‌های کتابخوانی گیلان با حضور کودکان و نوجوانان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

فاضلی اجرای نمایش‌های خیابانی، برگزاری عصری با شعر انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، برگزاری مسابقه نقاشی کودک با موضوع انقلاب و دهه فجر، رونمایی از کتاب با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اجرای صحنه‌ای اعم از موسیقی و تئاتر، برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی همچون نقاشی و خوشنویسی و صنایع دستی و... را از دیگر برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: این برنامه‌ها با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha