برگزاری مراسمی ویژه شهادت سردار سلیمانی در لبنان
کد خبر: 3870417
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

برگزاری مراسمی ویژه شهادت سردار سلیمانی در لبنان

گروه بین‌الملل ــ مراسم ویژه شهادت سردار سلیمانی با حضور تعدادی از مقامات حزب‌الله و بسیاری از شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی در ضاحیه بیروت و شهر صور لبنان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از العهد؛ هیئت‌ها و موکب‌های حسینی در لبنان دیروز، 18دی‌ماه، مراسمی را برای گرامیداشت شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده «الحشد الشعبی» عراق در مجمع «سیدالشهداء» در ضاحیه بیروت برگزار کردند و «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله هم در این مراسم حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، مراسم دیگری نیز به همین منظور در مجمع «الامام حسین ع» در شهر صور در جنوب لبنان برگزار شد، از جمله شرکت‌کنندگان در آن «حسن عزالدین و حسین جشی» از اعضای فراکسیون حزب‌الله، «عبدالله ناصر» مسئول منطقه جنوب در جنبش حزب‌الله، «احمد حسینی» کاردار سفارت ایران در لبنان، «علی اسماعیل» از اعضای ارشد جنبش «امل» و بسیاری دیگر از شخصیت‌های سیاسی و حزبی لبنان بودند.

یادآوری می‌شود؛ سردار قاسم سلیمانی جمعه هفته گذشته هدف حمله پهپادی آمریکا در فرودگاه بغداد قرار گرفت و ایران در پاسخ به این جنایت ، بامداد دیروز (چهارشنبه) پایگاه «عین الاسد» آمریکا در عراق را با موشک هدف گرفت.

انتهای پیام
captcha