تظاهرات ضد جنگ در 185 منطقه در آمریکا برگزار می‌شود
کد خبر: 3870430
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
در پی ترور سردار سلیمانی؛

تظاهرات ضد جنگ در 185 منطقه در آمریکا برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل – ائتلافی از گروه‌های فعال مخالف با سیاست‌های جنگ‌افروزانه ترامپ علیه ایران در شهرهای مختلف آمریکا تظاهرات می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از نیوزویک، گروه موسوم به «نه به جنگ علیه ایران» (No War with Iran) به همراه چندین گروه ضد جنگ دیگر، امروز در 185 منطقه در آمریکا علیه سیاست‌های جنگ افروزانه ترامپ ضد ایران تظاهرات برگزار می‌کنند.

این گروه در وب‌سایت خود، مردم آمریکا را به برگزاری تظاهرات علیه آنچه سیاست‌های غیرعاقلانه ترامپ علیه ایران خوانده دعوت کرده است. قرار است این تظاهرات در شهرهای مختلف از جمله نیویورک و واشنگتن در شرق، لوس آنجلس در غرب و دالاس در جنوب آمریکا  برگزار شود.

در پایگاه اطلاع‌رسانی این وب‌سایت آمده است: اقدام گستاخانه ترامپ (در ترور سردار سلیمانی)، بی‌دلیل جان تعداد زیادی از سربازان آمریکایی، مردم عراق و ایران و دیگر غیرنظامیان را به خطر انداخته  است. در چنین جنگی، هیچ یک از ما پیروز نخواهیم شد مگر سیاستمداران و شرکت‌های ذی‌نفع از جنگ. همچنین در ادامه آمده است: مردم ما از جنگ عراق درس گرفته‌اند و دیگر با بهانه‌های دروغین سیاستمداران، وارد جنگ دیگری نخواهند شد.

«ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا، در توئیتی با دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی امروز نوشت: ما به دولت ترامپ اجازه نمی‌دهیم ما را وارد جنگ بی‌پایان دیگری کند.
 
 
 
 
انتهای پیام
captcha