2700 حامی ایتام به نیابت سردار دل‌ها در مازندران
کد خبر: 3870952
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

2700 حامی ایتام به نیابت سردار دل‌ها در مازندران

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران، گفت: 2 هزار و ۷۰۰ مازندرانی نیکوکار به نیابت از سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی حامی ایتام و فرزندان طرح محسنین شدند.

2700 حامی ایتام به نیابت سردار دل‌ها در مازندراناحمد سعادت، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: بیشترین حامیان در این بخش از شهرستان‌های بابل، کمیته امداد منطقه یک ساری و قائمشهر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه، با درخواست مردم، شناسنامه این شهید گرانقدر تهیه و در تمامی ادارات کمیته امداد شهرستان های مازندران موجود است، افزود: خیران می‌توانند با مراجعه به ادارت کمیته امداد شهرستان‌ها شناسنامه را دریافت و به نیت این شهید حامی یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین، شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امداد مازندران، تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند با ارسال عدد ۱به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ به طرح امواجی از بهشت بپیوندند.

سعادت گفت: طرح «امواجی از بهشت» به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت، با همت کمیته امداد مازندران، بنیاد شهید، اداره حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس، اوقاف و امور خیریه با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهدا از شهریور ماه سالجاری آغاز شده است.
وی افزود: 6 هزار و ۷۹۱ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین در مازندران از حمایت‌های مادی و معنوی ۲۴ هزار و ۲۰۹ حامی نیکوکار بهره‌مند هستند.
سعادت بیان کرد: حامیان نیکوکار در بخش‌های معیشت، فرهنگی، مسکن، درمان و جهیزیه از ابتدای سالجاری تاکنون به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

 

انتهای پیام
captcha