مراسم یادبود سردار سلیمانی در مراکز قرآنی رباط کریم
کد خبر: 3871003
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

مراسم یادبود سردار سلیمانی در مراکز قرآنی رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ کارشناس فرهنگی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در مراکز قرآنی و فرهنگی این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛‌ حجت‌الاسلام محفوظ هدايتی، کارشناس فرهنگی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 22 دی‌ماه گفت: مراسم گرامیداشت سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در مراکز قرآنی، فرهنگی و مذهبی رباط کریم از جمله مؤسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی با حضور امت حزب‌الله، مردم ولایی و شهید پرور این شهرستان برگزار شد.
وی، در این خصوص افزود: در این مراسم برنامه‌هایی از جمله سخنرانی، مداحی، ختم قرآن، ختم صلوات، برپایی ایستگاه‌های صلواتی،‌ برگزاری نماز لیلة‌الدفن، دلنوشته برای شهید سلیمانی، توزیع تراکت و نصب پرچم مشکی در مراکز انجام شد.
هدایتی با مهم خواندن این قبیل برنامه‌ها در پاسداشت مقام سردار شهید سلیمانی و همرزمانش بیان کرد: همچنین نظیر این مراسم نیز از سوی تبعه مهاجرین افاغنه در حسینیه چهارده معصوم(ع) رباط کریم برگزار شد.
حجت‌الاسلام هدایتی با بیان شخصیت والای شهید سلیمانی، تصریح کرد: راه شهدا را تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهیم داد و امیدواریم بتوانیم راه سردار سرافراز اسلام را ادامه دهیم.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha