اعلام فراخوان دریافت آثار از سوی کمیته فرهنگ و هنر نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3871073
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

اعلام فراخوان دریافت آثار از سوی کمیته فرهنگ و هنر نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ‌ کمیته فرهنگ و هنر بیست‌و‌هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فراخوان دریافت آثار برای حضور در این نمایشگاه را اعلام کرد.

فراخوان دریافت آثار در کمیته فرهنگ و هنر نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا؛ کمیته فرهنگ و هنر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فراخوان دریافت آثار و ایده‌های خلاق و اثرگذار برای حضور در نمایشگاه قرآن را اعلام کرد.

در این فراخوان از تمامی هنرمندان،‌ صاحبان اندیشه و علاقه‌مندان به قرآن که دارای ایده‌های نوآورانه، طرح و برنامه قابل اجرا در نمایشگاه یا آثار و محصولات هنری و فرهنگی هستند، ‌برای حضور و مشارکت در برگزاری بخش فرهنگ و هنر دینی نمایشگاه دعوت به عمل آمده است. دو بخش این فراخوان به شرح ذیل است؛

ایده‌ها و آثار مرتبط با حوزه فرهنگ قرآنی با اولویت خانواده و سبک زندگی قرآنی، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد فرهنگ، قرآن و گام دوم انقلاب اسلامی

ایده‌ها و آثار مرتبط با حوزه هنرهای قرآنی با اولویت هنرهای مفهومی و همچنین آثار تولید شده در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، تذهیب و نگارگری، گرافیک، عکاسی، صنایع دستی، آثار حجمی، نمایش خیابانی، نمایش عروسکی، تواشیح و اجرای گروهی و داستان‌سرایی

آثار دریافتی پس از داوری به وسیله اساتید برگزیده کشوری و کسب امتیاز لازم، ‌در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به نمایش درآمده و از برگزیدگان با دیپلم افتخار و جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد و ایده‌های نوآورانه و جذاب با حمایت و مشارکت بخش فرهنگ و هنر قرآنی در نمایشگاه اجرا و از منتخبان تقدیر به عمل خواهد آمد.

مخاطبان و متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سامانه WWW.iqfa.ir مراجعه کنند یا با شماره 61905 تماس بگیرند.

مهلت ارسال آثار نیز تا 10 اسفندماه سال جاری در نظر گرفته شده است. همچنین مهلت آثار هنری تا روز 15 فروردین‌ماه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha