اجرای مسابقه آنلاین «فهم نور» از سوی اتحادیه قرآنی یزد
کد خبر: 3871852
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

اجرای مسابقه آنلاین «فهم نور» از سوی اتحادیه قرآنی یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مسابقه آنلاین «فهم نور» طی 120 هفته از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد اجرا می‌شود.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش، مسابقه آنلاین «فهم نور»، طی 120 هفته و هر هفته براساس یکی از حزب‌های قرآن ویژه عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به روش دریافت سؤالات و حضور در این مسابقه، ادامه داد: این مسابقه از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد و از طریق اپلیکیشن افق قابل دریافت است به طوری که متنی از حزب مربوطه در این اپلیکیشن بارگذاری می‌شود که شرکت‌کنندگان پس از مطالعه آن می‌توانند به پنج سؤال که به صورت تستی طراحی شده است، پاسخ دهند.

شایق اظهار کرد: همچنین علاقه‌مندان برای نصب اپلیکیشن می‌توانند عدد یک را به سامانه 5000283114 ارسال و یا از طریق وب سایت افق به نشانی http://ofogh.qurany.ir/ مراجعه و نسبت به نصب اپلیکیشن اقدام کنند.

وی بیان کرد: هنگامی که متسابقان به پنج سؤال پاسخ صحیح دهند وارد قرعه‌کشی می‌شوند و هر هفته به قید قرعه به سه نفر که جواب درست داده‌اند، 11 هزار و 400 تومان در کیف پول الکترونیکی آنها واریز می‌شود. هنگامی که شرکت‌کنندگان 10 دوره این مسابقه را برنده شوند، وجه این پول که در کیف الکترونیکی آنها است و معادل 114 هزار تومان به حساب‌شان واریز می‌شود.

شایق یادآور شد: سؤال‌ها و منبع هر حزب هر هفته، شنبه‌ ساعت 12 تا جمعه، ساعت 24 بر روی اپلیکیشن قرار می‌گیرد و اسامی برندگان صبح هر شنبه ساعت 10 اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha