لزوم توجه به زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری
کد خبر: 3871957
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
عضو فراکسیون گردشگری مجلس بیان کرد:

لزوم توجه به زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری

دیگر رسانه‌ها ــ عضو فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقوله گردشگری جنبه‌های مختلفی دارد، بیان کرد: ما گردشگری سلامت و گردشگردی مناطق تفریحی، سیاحتی و مذهبی را داریم که می‌تواند گردشگری را حائز جنبه‌های مختلف کند.

به گزارش ایکنا، نبض بازار نوشت: محمدمهدی جمالی نوبندگانی، عضو فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس، با اشاره به‌ ویژگی های شهر نمونه گردشگری آیلند گفت: توجه به حوزه گردشگری یکی از مسائلی است که می تواند برای یک کشور ارزآوری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مقوله گردشکری جنبه های مختلفی دارد بیان کرد: ما گردشگری سلامت، گردشگردی مناطق تفریحی، سیاحتی و مذهبی را داریم که می تواند گردشگری را حائز جنبه های مختلف کند.

عضو فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس تصریح کرد: قطعا توجه به زیرساخت‌ها برای جذب توریست اصلی مهم است؛ در این زمیته ایجاد شهرهای جدید حائز اهمیت است؛ اینکه منطقه مورد گردشکری جذاب باشد در جذب گردشگر نقش مهمی دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شهر آیلند یکی از شهرها با ویژگی‌های منحصر به فرد بوده و به زیرساخت هایی همچون فرودگاه نزدیک است.

جمالی بیان داشت: وجود تفرجگاه، پارک های علم و فناوری جذابیت این شهر را برای توریست بیش از پیش می کند؛ به اعتقاد بنده بر روی شکل گیری شهرهایی همچون آیلند کار و فعالیت زیادی انجام شده است. امیدواریم در آینده شاهد توسعه شهرهایی چون آیلند در کشور باشیم.

عضو فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس گفت: شهر آیلند ویژگی های یک شهر توریستی و اقتصادی را دارد و استانداردهای لازم برخوردار است. شهر آیلند می تواند در جذب گردشگر مفید و موثر باشد.

گفتنی است شهر آیلند با مشارکت حداکثری بانک گردشگری در حال ساخت بوده و بیش از ۲۹هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha