دشمن از محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم واهمه دارد
کد خبر: 3872134
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
شاکرمی:

دشمن از محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم واهمه دارد

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دشمن از محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم واهمه دارد و درصدد تخریب شخصیت مردمی و جهادی و جایگاه و عظمت ایشان است.

دشمن از محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم واهمه دارد
به گزارش ایکنا از ایلام، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام امروز 26 دی ماه در آیین رونمایی از تمثال شهید مدافع حرم و مقاومت سردار سلیمانی اظهار کرد: هرچند همه مردم و مسوولان از حادثه تلخ هواپیما ناراحت و غمگین هستند اما دشمن تلاش بسیار زیادی کرد که از این واقعه جانگداز برای تخریب سردار سلیمانی و انحراف افکار عمومی نسبت به جایگاه مردمی این سرباز سربلند اسلام استفاده ابزاری و تبلیغی کند اما با مدیریت درست از سوی مسوولان آنها در این هجمه ناجوانمردانه ناکام ماندند.
وی افزود: دشمن گمان کرد با ترور سردار سلیمانی وی را برای همیشه خاموش می کند در حالی که این شخصیت عزیز در زمان حیات فردی مدبر و تابع محض ولایت بود و بعد از شهادت نیز موجب افزایش و درهم تنیدگی بیشتر اتحاد مردم ایران و منطقه و مسوولان شد و حتی شهادت ایشان نیز موجب برکت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی در منطقه و جهان شد.
شاکرمی یادآور شد: شهید سلیمانی مصداق بارز انسان کامل بود که در عین داشتن تجارب، علوم و نبوغ جنگی فردی متواضع، خاشع و مردمی بود که حضور بی آلایش و محجوب ایشان در بین اقشار مختلف مردم از وی چهره‌ای دوست داشتنی و ملی ساخت که ترور مظلومانه و ناجوانمردانه ایشان موجب خشم و اندوه عمیق مردم و مسوولان ایران اسلامی و کشورهای منطقه شد.
وی گفت: استان مرزی ایلام در زمان جنگ به کرات محل حضور این سردار نترس بود و به عنوان مثال در عملیات والفجر سه فرمانده منطقه جنگی ایلام را ایشان برعهده داشت و در ایام اربعین نیز بارها در مرز حضور می یافت و امنیت منطقه را در ۲ سوی مرز بررسی می‌کرد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: موفقیت‌ها و اقدامات سپاه در بخش‌های امنیتی، عمرانی، خدماتی، اشتغالزایی و ... حاصل همکاری و خرد جمعی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، دستگاه های دولتی و اجرایی و از همه مهمتر پیروی از منویات و دستورالعمل‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است چرا که نه سپاه و نه هیچ ارگان دیگری به تنهایی قادر به انجام این اقدامات نیست.
وی در مورد اقدام شهرداری ایلام در نامگذاری بلوار حدفاصل میادین امام حسین (ع) تا قرآن که دروازه ورود به عتبات عالیات و محل عبور کاروان‌های راهیان نور نیز یادآور شد: انتخاب این بلوار در واقع یک حرکت مفهومی و معنایی از سوی شهرداری ایلام است که نشان می دهد حسین (ع) دروازه رسیدن به جایگاه انسانیت است همان گونه که شهدا، امام حسین (ع) را معیار کامل انسان بودن قرار داده‌اند و شهیدان نشانه های اصلی رسیدن به این مسیر هستند.
وی تاکید کرد: ایلام اولین استان کشور بود که به منظور قدردانی از تلاش‌ها و جانفشانی‌های سردار سلیمانی پایانه مرزی مهران را به نام این شهید والامقام نامگذاری کرد و شهرداری ایلام هم یکی از معابر مهم و معناگرای ایلام را به نام جاویدان ایشان اختصاص داد.
انتهای پیام
captcha