سردار سلیمانی راهبرد مقاومت در فلسطین را تغییر داد
کد خبر: 3872227
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

سردار سلیمانی راهبرد مقاومت در فلسطین را تغییر داد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان گفت: سردار شهید سلیمانی تاکتیک و تکنیک ناقص فلسطینی‌ها را در برابر دشمن تغییر داده و راهبرد دیگری را برای مقابله جایگزین کرد و موجب پیروزی فلسطین در صحنه‌های مختلف شد.

شهید سردار سلیمانی راهبرد مقاومت در فلسطین را تغییر دادبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه این استان، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار کرد: آمریکا مسبب اصلی نا‌امنی و آشوب در منطقه است و بین کشورهای مختلف تفرقه‌افکنی می‌کند ولی توطئه‌های این مستکبر همواره با اتحاد بیشتر ملت ایران مواجه شده و این همبستگی به شکست نهایی آمریکا می‌انجامد.

وی رأی مجلس شورای اسلامی عراق برای ترک آمریکا و موشک‌باران عین‌الاسد را از مهم‌ترین دستاوردهای ایران اسلامی در برابر آمریکا دانست و افزود: بعد از شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی ما آماده هرگونه حرکت از سوی دشمن بودیم و پاسخ کوبنده‌ای نیز به آن‌ها داریم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بسیار تلخ بود که در این حادثه زنجانی‌ها نیز داغدار فرزند نخبه خود شدند، یادآور شد: مردم در کنار خانواده این مرحومه، حضور چشمگیری داشتند و آرزوی صبر برای این خانواده محترم و داغدار داریم.

وی تصریح کرد: هنوز ابعاد سقوط هواپیمای اوکراینی با وجود اینکه حادثه تلخی بود، مشخص نشده است. البته برخی افراد نیز تحلیل‌هایی ارائه کردند، اما شهادت این افراد ملت ایران و مسئولان را داغدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: سردار حاجی‌زاده مثل یک مرد واقعی به صحنه آمد و مسئولیت آن را برعهده گرفت و باید دانست که از سردار سلیمانی‌ها در ایران بسیار زیاد است.

خاتمی گفت: راهپیمایی امروز به‌منظور اعلام وفاداری نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛ چرا که باید ثابت کنیم همواره در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به ۲۷ دی‌ماه به‌عنوان سال‌روز شهادت فداییان اسلام و نواب صفوی، گفت: مبارز انقلابی و جهادی، معنویت‌گرا، اخلاق‌مدار، با تقوا و مدیر راهبردی، تعابیر مقام معظم رهبری از شخصیت شهید نواب صفوی است.

این مسئول با بیان اینکه ۲۹ دی‌ماه به‌عنوان روز غزه نامگذاری شده است، افزود: توطئه انگلیسی‌ها موجب شد تا مردم فلسطین از خانه و کاشانه خود اخراج شده و در اردوگاه‌های مختلف ساکن شوند و بعد از انگلیس هم رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین ساکن شدند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دنیا امروز نمی‌تواند مسئله فلسطین را فراموش کند؛ چراکه خاستگاه مقاومت نوار غزه است، افزود: حضور شهید سردار سلیمانی موجب شد که امروز رژیم غاصب اسرائیل نتواند ۴۸ ساعت در برابر این مردم مقاومت کند.

خطیب نماز جمعه زنجان تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی تاکتیک و تکنیک ناقص فلسطینی‌ها را در برابر دشمن تغییر داده و راهبرد دیگری را برای مقابله جایگزین کرده و موجب پیروزی فلسطین در صحنه‌های مختلف شد.

انتهای پیام
captcha