اعضای کارگروه بررسی ساماندهی شعب مؤسسات قرآنی مشخص شد
کد خبر: 3872436
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

اعضای کارگروه بررسی ساماندهی شعب مؤسسات قرآنی مشخص شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نخستین جلسه کارگروه بحث و بررسی ساماندهی شعب مؤسسات قرآنی 30 دی‌ماه تشکیل می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ چهاردهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، 28 دی‌ماه با حضور اعضایی چون حجت‌الاسلام والمسلمین خسروی، عباس سلیمی، مهدی محمدی، محمدعلی خواجه‌پیری، اصغر امیرنیا و حمیدرضا شیخ‌ویسی در محل این معاونت برگزار شد.
طی این جلسه با تمدید پروانه فعالیت هفت مؤسسه به صورت موقت و تا پایان سال 99 موافقت شد و سپس درباره شعب مؤسسات و ساماندهی آنها بحث و تبادل نظر شد.
بنا برگفته حمیدرضا شیخ ویسی، معاون امور مؤسسات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «کارگروهی درباره بررسی ساماندهی شعب متشکل از اعضای هیئت رسیدگی و همچنین نمایندگان حقیقی و حقوقی از مؤسسه(که دارای بیشترین شعب در سطح کشور هستند) تشکیل شد تا در نخستین جلسه که دوشنبه، 30 دی‌ماه برگزار می‌شود، در این باره بحث و تبادل نظر شود».
یادآور می‌شود، حجج اسلام خسروی و مصطفی حسینی، محمدعلی خواجه پیری، شیخ‌ویسی و نمایندگان حقیقی از مؤسسات جامعةالقرآن الکریم، بیت‌الاحزان و مهد قرآن از اعضای این کارگروه هستند. همچنین پانزدهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت این وزارتخانه، شنبه، 12 بهمن‌ماه ساعت ۷:۳۰ با حضور اعضا در دفتر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha