کمک‌های مردم طرقبه به سیل‌زدگان
کد خبر: 3873417
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

کمک‌های مردم طرقبه به سیل‌زدگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه، برپا شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ از نخستین روزهای گرفتاری هموطنان سیل‌زده در سیستان‌و‌‌بلوچستان، ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت یاری سیل‌زدگان این استان در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه برپا شده و تاکنون مبلغ 20 میلیون ریال کمک‌های نقدی زائران و مجاوران این بارگاه مطهر جمع‌آوری شده است.
همچنین بسیجیان طرقبه در محل مساجد شهر و روستاهای طرقبه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست طرقبه را جهت ارسال به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان، جمع‌آوری می‌کنند.
بنابر این گزارش؛ تاکنون مبلغ 140 میلیون ریال کمک‌های نقدی و  سه محموله از کمک‌های غیر نقدی مردم شهر و روستاهای طرقبه شامل: انواع پتو، پوشاک و البسه گرم، مواد غذایی، آب معدنی، برنج، انواع تن ماهی و کنسرو و... در پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده است.
یادآور می‌شود، علاوه بر پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مساجد شهر و روستاهای طرقبه، از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر و خیریه علی‌بن‌ ابیطالب(ع) شهر طرقبه نیز کمک‌های مردمی جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان ارسال می‌شود.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha