آشنایی کودکان کردستانی باشخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: 3873704
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

آشنایی کودکان کردستانی باشخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

گروه فرهنگی- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از اجرای طرح سلاله‌ها در سطح کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح کودکان امروز، سوم بهمن‌ماه باشخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آشنا می‌شوند.

سهیلا شیخی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح سلاله‌ها در سطح کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح سلاله‌ها باهدف ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آشنایی با مردان وزنانی که پای درراه دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس گذاشته‌اند، بوده است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بیان کرد: شخصیت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در ویژه‌برنامه طرح سلاله‌ها برای کودکان و نوجوانان سنندجی در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شد و کودکان و نوجوانان سنندجی بیشتر باشخصیت این شهید والامقام آشنا شدند.
وی اعلام کرد: در این برنامه صبری رحیمی، با قصه‌گویی داستانی با عنوان آزاده، زندگینامه این شهید والامقام را برای کودکان تبیین کرد و کودکان را به یک دقیقه سکوت در تبریک و تسلیت این شهید والامقام دعوت کرد.
شیخی در پایان یادآور شد: این برنامه باهدف آشنایی بازندگی و شخصیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی و پاسداشت تلاش‌ها و رشادت‌های ایثارگران اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha