سومین جلسه طرح زندگی به سبک رضوی در قم برگزار شد
کد خبر: 3874155
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

سومین جلسه طرح زندگی به سبک رضوی در قم برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ سومین جلسه طرح سراسری «زندگی به سبک رضوی» زیر نظر اداره امور زنان و خانواده آستان قدس رضوی به همت کانون خادمیاری خانواده در استان‌ها در قم برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سومین جلسه از سلسله جلسات طرح «زندگی به سبک رضوی» به همت خادمیاران کانون خانواده دفتر آستان قدس رضوی استان قم برگزار شد.
این کارگاه‌های 10 جلسه‌ای ویژه زوجینی است که از تاریخ عقد آن‌ها کمتر از سه سال گذشته باشد. در طرح «زندگی به سبک رضوی»، نومزدوجین با شرکت در سلسه جلسات مشاوره و راهنمایی، شیوه‌های زندگی معنوی و منطبق با سیره و سبک زندگی رضوی را می‌آموزند.
شرکت‌کنندگان این طرح تا سه سال به صورت رایگان، از مشاوره و راهنمایی تربیتی و روان‌شناسی اساتید متخصص بهره‌مند می‌شوند.
در طرح «زندگی به سبک رضوی»، ارتباط متربیان و کارشناسان دو سویه است، به طوری‌که اساتید مشاور، طی تماس‌های زمان‌بندی شده، وضعیت زندگی متربیان خود را بررسی و در صورت نیاز، مشاوره‌ لازم را ارائه می‌کنند.
این طرح سراسری زیر نظر اداره امور زنان و خانواده آستان قدس رضوی برگزار می‌شود و مسئولیت برگزاری کارگاه‌های استانی آن، بر عهده کانون خادمیاری خانواده در استان‌ها است.
علاقه‌مندان برای شرکت در طرح سراسری، می‌توانند با ارسال عدد 11 به سامانه پیامکی 8800 یا ارسال مشخصات خود به نشانی porsemanbanovan در پیام‌رسان ایتا، در این طرح ثبت‌نام کرده و از خدمات مشاوره‌ای رایگان آن بهره‌مند شوند.
این طرح پنج‌شنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 در سالن رضوان معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

سیدمحمد مهدی مؤذن 

انتهای پیام
captcha