اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3875307
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
شهبازی:

اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در ایلام برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ایلام به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر در ایلام برگزار می شود
به گزارش ایکنا از ایلام، سامی شهبازی، رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام، اظهار کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از بزرگترین رویدادهای رسانه ای استان است  که مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این مراسم از برگزیدگان جشنواره ابوذر با حضور اصحاب قلم و رسانه استان تجلیل می شود، افزود: این جشنواره فضایی مناسب برای آگاهی مدیران اجرایی و فرهنگی از تولیدات رسانه ای اصحاب قلم استان است، در این جشنواره، آثار و تولیدات اصحاب رسانه استان ایلام به نمایش گذاشته می شود.
شهبازی با بیان اینکه رقابتی کردن فضای رسانه ای استان یکی از مهم ترین اهداف این جشنواره است، گفت: جشنواره ابوذر فرصتی را پیش روی اصحاب قلم و رسانه استان ایجاد کرده  تا بتوانند در سرفصل های اعلام شده در فراخوان جشنواره از جمله اربعین حسینی، سال رونق تولید و آسیب های اجتماعی تولید محتوا داشته باشند.
رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام با تاکید بر اینکه جشنواره ابوذر، یکی از بزرگترین رویداد هایی رسانه ای کشور است، ابراز کرد: سال گذشته بیش از ۲۰ هزار اثر به این جشنواره از سراسر کشور ارسال شد که نشان دهنده استقبال بسیار خوب اهالی قلم و رسانه از این جشنواره است.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۰۳ اثر به جشنواره ابوذر  در استان ارسال شده بود، افزود: با توجه به زمینه سازی های انجام شده و همچنین فراهم کردن شرایط لازم برای مشارکت گسترده اصحاب رسانه استان، امسال این میزان به ۴۳۰ اثر  افزایش یافته است.
شهبازی با اشاره به اینکه آثار  ارسالی به این جشنواره در حوزه عکس، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی، فیلم کوتاه، سر مقاله، گزارش و خبر بوده است، عنوان کرد: در مراسم اختتامیه که ۱۶ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود  از ۲۶ نفر از برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام
captcha