یک هزار برنامه فرهنگی در ایام در دهه فجر برگزار می‌شود
کد خبر: 3875309
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
حجت‌الاسلام رستمی:

یک هزار برنامه فرهنگی در ایام در دهه فجر برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت ۵۰۰ هیئت مذهبی، موسسه قرآنی و خانه قرآن روستایی برگزار می‌شود، گفت: یک هزار برنامه فرهنگی، دینی و قرانی در دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود.

یک هزار برنامه فرهنگی در ایام در دهه فجر برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام حشمت‌الله رستمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی مسئول کارگروه تشکل‌های دینی و قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان است.
وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه ایام‌الله دهه مبارک فجر، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت دهه مبارک فجر با حضور روحانیون و مبلغین مذهبی و اعزام مبلغ و روحانی به مناطق محروم و روستایی ازجمله برنامه‌های تشکل‌های دینی و قرآنی در ایام دهه فجر است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مقررشده است که هر هیئت مذهبی، خانه قرآن روستایی و موسسه قرآنی در سطح استان، دو برنامه محوری در دهه مبارک فجر برگزار کند و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار برنامه در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری به همت مؤسسات قرآنی، هیئت‌های مذهبی و خانه قرآن روستایی برگزار شود.
رستمی ابراز کرد: نزدیک 500 هیئت مذهبی، خانه قرآن، موسسه قرآنی و کانون فرهنگی و تبلیغی فعال در سطح استان ایلام در ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌هایی را با محوریت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌کنند.
وی تصریح کرد: در این برنامه‌های تلاش می‌شود که بیش از 3 هزار نفر از اقشار مختلف مردم تحت پوشش این برنامه‌ها به‌صورت مستقیم قرار گیرد و این برنامه‌ها نیز با محوریت فعالیت‌های دینی و قرآنی باهدف تقویت روحیه امید و نشاط در سطح جامعه برگزار شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه 50 موسسه قرآنی و خانه قرآن به ‌صورت دائمی در ایلام فعالیت دارند، عنوان کرد: در حال حاضر 35 کانون فرهنگی و تبلیغی نیز در استان فعالیت‌های گسترده‌ای به ‌منظور تعمیق ارزش‌ها و باورهای دینی در سطح جامعه دارند.
انتهای پیام
captcha