آمریکا با طرح معامله قرن در آستانه شکست بزرگ قرار دارد
کد خبر: 3875358
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

آمریکا با طرح معامله قرن در آستانه شکست بزرگ قرار دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی سپاه طرح معامله قرن را همانند سایر نقشه های شوم دشمنان بی‌حاصل دانست و اظهار کرد: این نقشه شیطانی فلسطینی ها را متحدتر کرده و آمریکایی ها را در آستانه یک شکست بزرگ قرار داده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار یدالله جوانی،‌ معاون سیاسی سپاه پاسداران شامگاه گذشته، 10 بهمن‌ماه در سی وسومین یادواره شهدای روستای دیودره و مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد شهید بهشتی این روستا از توابع شهرستان رودسر برگزار شد، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران برای مقابله با دشمن باید در تمام زمینه ها قوی باشد، اظهار کرد: اگر ملت ما بخواهد در برابر دشمنان عزت و شرافت خود را حفظ کند باید قوی و قدرتمند شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حوزه نظامی به اقتدار رسیده و در منطقه نفوذ و عمق راهبردی دارد، تصریح کرد: با تکیه بر قدرت می توانیم جغرافیایی مقاومت را فراتر از منطقه به سراسر جهان گسترش دهیم.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی با شهادتش دنیا را دگرگون کرد و تحت تاثیر قرار داد، گفت: این شهید بزرگوار طی 40 سال مقاومت مستمر و ایستادگی در برابر دشمنان هیچگاه در جهادش وقفه و خستگی دیده نمی شد.

جوانی سردار سلیمانی را قهرمان ملی برای تمام ملت ایران و جبهه مقاومت دانست و افزود: مقام معظم رهبری در وصف ایشان تعبیر شهید زنده را به کار بردند.

وی با بیان اینکه آمریکا ناجوانمردانه قهرمان ملی ما را به شهادت رساند، تصریح کرد: مجاهدت سردار سلیمانی در مسیر خدمت به مردم بود و این عامل موجب شد همه مردم با گرایش های مختلف به ایشان علاقمند باشند.

معاون سیاسی سپاه با تاکید بر اینکه مکتب سردار سلیمانی را باید بیاموزیم و در راستای گسترش آن تلاش کنیم، ادامه داد: کار برای خدا کردن، ولایتمداری، انقلابی گری، سازش نکردن با دشمن، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، ساده زیستی، مردم داری و... از ویژگی های مکتب سردار شهید سلیمانی است.

جوانی با اشاره به توصیه حاج قاسم سلیمانی درباره محل دفنش در گلزار شهدای کرمان و در کنار قبر دوست شهیدش حسین یوسف‌الهی، گفت: شهید سیلمانی درباره شهید یوسف‌الهی می گوید که این شهید بزرگوار ره صد ساله را یک شبه طی کرد و به مقامی رسید که دیگران به این مقام نمی رسند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم با سیاه‌نمایی به دنبال خارج کردن جوانان از صحنه است، یادآور شد: دشمن می‌خواهد نسل جوان ما را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و ضعف‌ها را برجسته کند.

جوانی با بیان اینکه سردار سلیمانی مقاومت را در منطقه تبدیل به مکتب کرد، گفت: دشمن تصور می کرد با شهادت ایشان راه و مسیر مقاومت دچار سستی شود، اما همه چیز حکایت از آن دارد که حرکت در مسیر مقاومت با شتاب در حال انجام است.

معاون سیاسی سپاه شهادت سردار سلیمانی را خطای بزرگ راهبردی ترامپ دانست و اضافه کرد: بیرون کردن آمریکا از منطقه با شهادت سردار سلیمانی قوت یافته است و اگر آمریکایی ها بخواهند در منطقه بمانند قطعا هر روز باید جنازه هایشان را از منطقه جمع‌آوری کنند.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم‌محور در منطقه حاصل خون شهید سلیمانی است، متذکر شد: این مقاومت مردم‌محور که حاصل مجاهدت های شهید سلیمانی است اجازه حضور آمریکایی ها را در خاورمیانه نخواهد داد و لذا آمریکا راهی جز فرار ندارد.

جوانی با بیان اینکه ترامپ با تظاهر و غرور از طرح معامله قرن رونمایی کرد، افزود: به بیان یکی از روزنامه های صهیونیستی، طرح معامله قرن طرحی شکسته خورده و نمایشی بیش نیست.

معاون سیاسی سپاه طرح معامله قرن را همانند سایر نقشه های شوم دشمنان بی‌حاصل دانست و اظهار کرد: این نقشه شیطانی فلسطینی ها را متحدتر کرده و آمریکایی ها را در آستانه یک شکست بزرگ قرار داده است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای سلطه بر منطقه و مقابله با انقلاب اسلامی چندین هزار میلیارد دلار هزینه کرده است، افزود: آمریکا به دنبال آن است که بر جهان سلطه یابد، اما امروز تمام کشورهای منطقه خواهان خروج آمریکا از منطقه هستند. بنابراین فرار آمریکا از منطقه قطعا اتفاق خواهد یافت و این خروج راهبردی ترین شکست تاریخی آمریکا خواهد بود.

جوانی با اشاره به درپیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند تا بر رای مردم اثر گذارد و در نهایت انتخاباتی کمرنگ و بی‌رمق برگزار شود لذا مردم با حضور گسترده در انتخابات دسیسه های دشمن را خنثی و مجلسی انقلابی انتخاب خواهند کرد،‌ زیرا اصل انتخابات مبتنی بر حضور حداکثری مردم است.

انتهای پیام
captcha