معامله قرن؛ دزدی بین‌المللی بی‌سرانجام
کد خبر: 3875412
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

معامله قرن؛ دزدی بین‌المللی بی‌سرانجام

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با محکوم کردن معامله قرن به عنوان یک دزدی از طرف دزدان بین‌المللی، بیان کرد: امروز مسئله فلسطین آزمایش بزرگی برای انسان‌ها است و مسلماً معامله قرن انجام نمی‌شود.

معامله قرن، یک دزدی بین‌المللی است که سرانجامی نداردبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدعلیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند، امروز، ۱۱ بهمن، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: سیستم جمهوری اسلامی، خدامحور؛ مردم سالار و متکی به عقل و وحی است.

وی با تأکید بر داشتن بصیرت در انتخابات، افزود: مردم باید با مشورت با اهل تقوا در انتخابات، افراد اصلح را برگزینند چراکه بصیرت مردم دشمن را ناکام بگذارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با محکوم کردن معامله قرن به عنوان یک دزدی از طرف دزدان بین‌المللی، بیان کرد: امروز مسئله فلسطین آزمایش بزرگی برای انسان‌ها است و مسلماً معامله قرن انجام نمی‌شود اما ضایعات آن بسیار خواهد بود.

عبادی با اشاره به سیستم پادشاهی حاکم بر ایران قبل از انقلاب، تصریح کرد: استعمارگران بر ایران حکومت می‌کردند، مستشاران آمریکایی و دیگران هر کاری را در کشور ما انجام می‌دادند و شخص پادشاه و نمایندگان مجلس را نیز بیگانگان تعیین می‌کردند.

وی با بیان اینکه در این سیستم، شاه از بیگانه می‌ترسید و مردم نقشی نداشتند، افزود: اکنون استکبار جهانی اجازه نمی‌دهد کسی انقلاب کرده و استقلال پیدا کند، اما در پیروزی انقلاب اسلامی، دست غیب الهی دخیل بود.

 امام جمعه بیرجند ادامه داد: گاهی استبداد بسته بندی شده خواسته های خود را با کمال شیطنت و مطالعات تخصصی در قالب مکر و حیله به مخاطب تحمیل می‌کند که باید در این مواقع صیرت داشته باشیم.

عبادی با اشاره به اینکه یکی از اهداف استعمار، تحقیر نطام اسلامی است، اظهار کرد: اکنون در نیمه راه انقلاب اسلامی هستیم و تا به نتیجه نهایی نرسیده، آرمان ما برآورده نشده است که باید در این راه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی صورت نمی‌گرفت، یقینا ایران پس از فلسطین لقمه دوم استعمار بود، یادآور شد: انقلاب اسلامی به عنوان یک ضرورت دینی و سیاسی، جامعه‌ای را که در چنبره استبداد در حال نابودی بود، نجات داد.

 

 

انتهای پیام
captcha