انقلاب ایران مایه امید دنیای اسلام است
کد خبر: 3875770
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

انقلاب ایران مایه امید دنیای اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: انقلاب ایران برای دنیای اسلام مایه امید است، چون ماهیت آن ظلم‌ستیزی و استکبار‌ستیزی است، ما باید امانت‌دار انقلاب باشیم و آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

غرب با ماهیت استکبارستیزی ایران مشکل داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ۱۲ بهمن‌ماه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، حلول دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت و ابراز امیدواری کرد که مراسم گرامیداشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی که مقارن با چهلمین روز شهادت شهدای مقاومت است با جلوه و شکوه بیشتری نسبت به سال‌های پیش در کل استان و کشور برگزار شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک امانت بسیار بزرگ بوده که خداوند نه تنها به ایران بلکه به کل دنیا عنایت فرموده است که از برکات این نظام بهره‌مند شوند، برای بقای نظام بهای سنگینی داده شده است؛ چرا که این انقلاب ماهیت استکبارستیزی دارد و به این علت استکبار و غرب با ایران اسلامی دشمن هستند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: انقلاب ایران اکنون برای دنیای اسلام مایه امید است، چون ماهیت آن ظلم‌ستیزی و استکبار‌ستیزی است، ما باید امانت‌دار انقلاب باشیم و آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم تا آیندگان بدانند که گذشتگان چه رشادت‌ها و دلیرمردی‌هایی کرده‌اند که انقلاب اسلامی این چنین در دنیا سرافراز شده است.

وی عنوان کرد: همه ما مسئولان و مدیران مکلف هستیم که با پاسداشت خون شهدا تکالیف خود را با صداقت، پاک‌دستی، اخلاص و روحیه مردم‌داری انجام دهیم، وظیفه ما حفظ بیت‌المال، مردم‌مداری و خدمت به مردم است.

گروسی تصریح کرد: باید خودمان در صحنه باشیم و عمل کنیم، با پشت میزنشینی و کاغذبازی و نامه‌نگاری کار پیش نمی‌رود هرجایی که نارسایی هست، اخلاص کم است، اگر اخلاص و تقوی داشته باشیم تمامی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در ادامه گفت: اکنون ایران اسلامی کشوری مقتدر در دنیا به‌شمار می‌رود و این میسر نشده مگر با تلاش جهادی و ایثار جوانان و نخبگان انقلابی کشور که باید قدر آن‌ها را شناخت، این‌ها همه برکات انقلاب اسلامی هستند که باید قدر دانست.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگ رانندگی باید کار اساسی شود، گفت: سالیانه تعداد زیادی از هموطنان در حوادث رانندگی به علت عدم رعایت نظامات دولتی یا عدم مهارت رانندگان جان‌شان را از دست می‌دهند باید کارگروهی تشکیل شود که طرح پیشگیری از تصادفات را بررسی و اجرا کند تا بتوان از حوادث رانندگی خطرساز ممانعت به عمل آورد.

وی بیان کرد: در زمینه تصادفات رانندگی تنها پلیس یا راهداری وظیفه ندارند، باید همه نهادها در کنار هم نسبت به فرهنگ‌سازی و کاهش تصادفات اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه اولویت، حفظ جان و امنیت مردم هست، ادامه داد: باید ایرادات و مشکلات دقیقاً بررسی شود و هر عاملی که مخالف قانون بوده و با جان و مال و امنیت مردم تناقض دارد مرتفع شود.

انتهای پیام
captcha