ساده‌زیستی؛ از مهم‌ترین ویژگی‌های مسئول انقلابی
کد خبر: 3875858
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

ساده‌زیستی؛ از مهم‌ترین ویژگی‌های مسئول انقلابی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه خرم‌دره گفت: خدمت‌گزاری به مردم، ساده‌زیستی، پرهیز از تجملات و بیان خدمات نظام برای مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است.

ساده‌زیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های مسئول انقلابیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید‌‌علی حسینی، امام جمعه خرم‌دره، شب گذشته، ۱۲ بهمن‌ماه در نشست با مسئولان خرم‌دره ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: یوم‌الله دهه فجر سرآغاز پیروزی یک انقلاب فرهنگی و معنوی و پایه‌گذاری حکومت اسلامی توسط امام راحل در سال 1357 بود.

وی با بیان این‌که در طول 40 سال گذشته شاهد دستاوردهای چشم‌گیری در کشورمان بوده‌ایم، گفت: همه ما باید شكرگزار حکومت اسلامی و این نعمت الهی در کشورمان باشیم.

حسینی در ادامه به مطالبات رهبری از مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: خدمت‌گزاری به مردم، ساده‌زیستی، پرهیز از تجملات و بیان خدمات نظام برای مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است.

امام جمعه خرم‌دره یادآور شد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است که باید با حضور جمع مردم از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه این انقلاب نتیجه اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران است، تأکید کرد: این انقلاب با رشادت‌های مردم و خون شهدا به ثمر نشسته است و همه مردم و مسئولان باید اتحاد خود و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی از آن حفاظت کنند.

در ادامه این نشست نیز حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را بزرگ زرینی در تاریخ ایران دانست و گفت: امسال با وجود محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی خدمات و کارهای ارزشمندی در کشور و شهرستان خرم‌دره صورت گرفته است.

وی در ادامه اشاره به این‌که با گذشت چهل و یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره شاهد حضور آگاهانه و خودجوش مردم در صحنه به‌منظور گرامیداشت مناسبت‌های طول سال و ایام الله دهه فجر بوده‌ایم، گفت: حضور آگاهانه و در صحنه مردم با هدایت‌های مقام معظم رهبری در مناسبت‌های انقلاب تمام معادلات دشمنان به‌ویژه آمریکای جنایتکار را در چهل سال گذشته بر هم زده است و امسال نیز مردم انقلابی ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های استکبار و اذناب آن‌ها در منطقه خواهند زد.

فرماندار خرم‌دره با تشریح خدمات صورت گرفته یک سال گذشته به برنامه‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال 69 پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار 57 میلیارد تومان در شهرستان خرم‌دره کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام
captcha