تهران؛ میزبان سومین همایش مجمع خادمان قرآن
کد خبر: 3877841
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

تهران؛ میزبان سومین همایش مجمع خادمان قرآن

سومین همایش مجمع خادمان قرآن کریم در باغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

مجمع خادمان قرآن کریم

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سومین همایش مجمع خادمان قرآن کریم با هدف تصویب نهایی اساسنامه نهایی این انجمن، روز یکشنبه، 27 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور خادمان قرآن، هیئت مؤسس، هیئت مدیره، جمعی از فعالان و ممتازان قرآنی که پیش از این در مراسم خادمان قرآن به این نام مفتخر شده‌اند، در محل باغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان شریعتی برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم با اشاره به اینکه سال گذشته اساسنامه این انجمن مورد نقد و بررسی مجمع عمومی قرار گرفت، بیان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد کارگروهی نسبت به اصلاح و تغییراتی در اساسنامه اقدام کند. این کارگروه پس از یکسال، اصلاحات و تغییرات پیشنهادی را اعمال و برای تصویب نهایی در سومین مجمع ارائه می‌کند.

پورمعین اظهار کرد: با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن خادمان قرآن، سومین مجمع خود را با سخنرانی عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآنی ارشاد برگزار می‌کند.

وی افزود: پس از تصویب این اساسنامه، در مجمع چهارم انتخابات و تعیین کارگروه‌های مجامع تخصصی و پنجگانه انجام می‌شود و سپس شورای مرکزی تشکیل و دبیر کل جدید نیز انتخاب خواهد شد.

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم تصریح کرد: شنبه، 26 بهمن‌ماه روز ورود و پذیرش خادمان قرآن از سراسر کشور است و خادمان قرآن می‌توانند حضور خود را از طریق تماس با شماره 02161905 داخلی 120 و یا ارسال پیامک به شماره 09121168024 اعلام کنند.

وی با تأکید بر محدودیت در اسکان و پذیرایی اظهار کرد: با توجه به محدودیت در اسکان و پذیرایی از خادمان قرآن درخواست می‌کنیم از آوردن همراه با خود خودداری کنند و به خادمانی که از مسافت دور به این همایش خواهند آمد، هزینه سفر اعطا می‌شود. همچنین این همایش طی یک روز، از صبح تا عصر یکشنبه، 27 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha