فریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شد
کد خبر: 3878125
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

فریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شد

مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده مردم در شهرهای استان آذربایجان‌شرقی بخصوص شهر تبریز با سر دادن یکپارچه شعار «آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی» برگزار شد.

فریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مردم شهرهای مختلف استان و بخصوص شهر تبریز این‌بار نیز حماسه خلق کرده و علی‌رغم بارش شدید برف و کولاکی بودن هوا، پای در صحنه گذاشته و به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

راهپیمایی چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز و سایر شهرهای آذربایجان‌شرقی امسال نیز همچون سال‌های گذشته عرصه حضور یکپارچه ملت غیور ایران با مشارکت قشرها و سلیقه‌های مختلف سیاسی بود.

راهپیمایان تبریزی از ساعت ۹:۳۰ در هوای سرد به خیابان‌ها آمده و پلاکاردهایی با مضمون «22 بهمن، مظهر اقتدار ملی»،«رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است» و ... در دست گرفته و با تکرار شعارهای «مرگ بر آمریکا»، و «مرگ بر اسرائیل»، « 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر صهیونیست» و باندای «الله اکبر» به سمت مصلی امام خمینی(ره) حرکت می کنند.

راهپیمایی امسال، چند تفاوت عمده با سال‌های گذشته دارد، تصاویر سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دست مردم خودنمایی کرده و مردم امسال با خشم و انزجار بیشتری شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند.

بارش برف سنگین از روز گذشته تردد را با مشکل مواجه کرده، اما مردم خستگی‌ناپذیر همچنان به سوی مقصد عشق می‌تازند و جوانان با همکاری پرسنل شهرداری، پارو به دست، راه را برای عبور مردم باز می‌کنند.

مصلی امام خمینی(ره) تبریز مملو از راهپیمایانی بود که شعار «آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی» را بر اوج رسانده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به کوری چشم دشمنان در چهل سالگی انقلاب با قوت و قدرت برمی‌افراشند.

پیر و جوان، مرد و زن، همه و همه آمده‌اند، آمده‌اند تا خط بطلانی بر خیالات واهی دشمن زده و فریاد کنند: ایران اسلامی با قدرت‌تر از همیشه و با تمسک به ولایت فقیه پشتیبان آرمان‌های امام(ره) و انقلاب است.

فریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شدفریاد «آذربایجان اویاخدی؛ انقلابا دایاخدی» در آذربایجان‌شرقی طنین انداز شد 

انتهای پیام
captcha