شهید سلیمانی علیرغم محاسبات استکبار جهانی حیاتی دوباره به انقلاب بخشید
کد خبر: 3878128
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

شهید سلیمانی علیرغم محاسبات استکبار جهانی حیاتی دوباره به انقلاب بخشید

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی علیرغم محاسبات استکبار جهانی حیاتی دوباره به انقلاب بخشید گفت: علاوه بر آن تحولی عظیم را در کشور و کشورهای منطقه ایجاد کرده که آثار و برکات آن بر همگان آشکار خواهد شد.

شهید سلیمانی علیرغم محاسبات استکبار جهانی حیاتی دوباره به انقلاب بخشید

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حمید دامغانی، فرمانده این نهاد شب گذشته 21 بهمن در یادواره 34 شهید پایگاه بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به‌ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: وی مردی شجاع، مؤمن، مخلص و با تقوا بود و در این راستا پاداش 41 سال مجاهدت مخلصانه و ایثارگرانه خود را با شهادت در راه انقلاب، اسلام و حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) از خداوند متعال ستاند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با اشاره به اینکه علیرغم محاسبات استکبار جهانی حیاتی دوباره به انقلاب بخشید و علاوه بر آن تحولی عظیم را در کشور و کشورهای منطقه ایجاد کرده که آثار و برکات آن بر همگان آشکار خواهد شد یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی تمام برنامه‌ریزی‌ها و محاسبات چندین و چندساله دشمنان را علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بین برد.

وی ایجاد وحدت و انسجام بین گروه‌های مذهبی در عراق را از ثمرات و برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: وضعیت و تحولات کنونی عراق آرزوی وی بود.

دامغانی ادامه داد: محور مقاومت متحدتر و منسجم‌تر از گذشته به برکت خون حاج قاسم به راه خود ادامه می‌دهد که بر این اساس رهبر معظم انقلاب فرمودند شهادت حاج قاسم سلیمانی بسیار خطرناک‌تر از حاج قاسم سلیمانی برای استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه امسال نخستین دهه فجر را در گام دوم انقلاب جشن گرفتیم یادآور شد: آمریکا همان کشوری است که داعیه قدرت برتر را در جهان سر می‌دهد و کشورهای دیگر جرئت نمی‌کنند سرخالی سلاح خود را به سمت آمریکا بگیرند و اما ایران با اقتدار به پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد عراق حمله می‌کند و باید گفت این‌یک شکست راهبردی برای آمریکایی است که امروز در اوج ذلت و خواری است.

انتهای پیام
captcha