آخرین جزئیات از پانزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
کد خبر: 3878322
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

آخرین جزئیات از پانزدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

جزئیات پانزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد و بر اساس آن اولین مرحله این آزمون 22 فروردین‌ماه سال آینده و چهارمین مرحله نیز اسفندماه سال آینده برگزار می‌شود.

آخرین جزئیات از پانزدهمین آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام پانزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از ابتدای بهمن‌ماه امسال آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اطلاعیه سازمان دارالقرآن الکریم، مرحله اول این آزمون که شامل آزمون کتبی (ترجمه، مفاهیم و حفظ) است، در مراکز استان‌ها و در بعدازظهر 22 فروردین‌ماه سال 1399 برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز اواخر خردادماه اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مرحله دوم آزمون که به صورت شفاهی(حفظ) است، نیز از روز پنجم تیرماه سال آینده آغاز می‌شود و تا روز 31 همان ماه ادامه خواهد داشت؛ نتایج این مرحله نیز 22 شهریورماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

بر اساس گزارش ایکنا، مرحله سوم این آزمون که شامل ترجمه و مفردات است نیز روز هفتم آذرماه سال 1399 برگزار می‌شود و نتایج آن یک هفته بعد، یعنی 15 آذرماه، اعلام می‌شود. در نهایت نیز چهارمین مرحله این آزمون نیز روز 22 اسفندماه سال آینده برگزار می‌شود.

متقاضیان برای دریافت کارت حضور در آزمون مرحله اول می‌توانند از روز 16 فروردین‌ماه سال آینده با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت، اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha