عربستان و امارات بازیچه دست ترامپ برای اجرای معامله قرن
کد خبر: 3878996
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
در بیانیه انصارالله یمن مطرح شد:

عربستان و امارات بازیچه دست ترامپ برای اجرای معامله قرن

دفتر سیاسی انصار الله یمن با محکوم کردن حمله ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی این کشور، عربستان و امارات را بازیچه دست ترامپ برای اجرای معامله قرن خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، در پی حمله وحشیانه نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان به مناطق مسکونی یمن، دفتر سیاسی انصارالله یمن بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بازیچه‌های منطقه‌ای آمریکا مانند عربستان سعودی و امارات، پیوسته در اجرای پروژه ویرانگری خود در یمن و منطقه در تلاشند. آنها علناً به دنبال از بین بردن آرمان فلسطین و تکمیل معامله ترامپ هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از مردم یمن و مردم کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم این جنایات و اقدامات آمریکا و بازیچه‌های کثیف و جنایتکار آن را محکوم کنند.

دفتر سیاسی انصارالله در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: باید در مقابل وحشیگری و جنایت آمریکا و ابزارهای کثیف آن از جمله سعودی‌ها و اماراتی‌ها و مزدورانشان در کنار هم باشیم. همگان باید در انجام وظیفه خود بکوشیم و برای مقابله با این تجاوز و پشتیبانی از جبهه حق با مال و جان و سلاح اقدام کنیم.
 
یادآور می‌شود، جنگنده‌های ائتلاف به سرکردگی عربستان صبح امروز، ۲۶ بهمن‌ماه، در حملاتی وحشیانه‌، محل سقوط هواپیمای خود در شهر المصلوب را را بمباران کردند.
 
بر اثر این حملات، ده‌ها نفر که بیشتر آنها زنان و کودکان بودند، کشته و زخمی شدند.
انتهای پیام
captcha