دیدار مدیر شبکه قرآن سیما با مسئول مؤسسه قدیم‌الاحسان
کد خبر: 3879125
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

دیدار مدیر شبکه قرآن سیما با مسئول مؤسسه قدیم‌الاحسان

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیرعامل مؤسسه قدیم‌الاحسان، بر همکاری گسترده‌تر فی‌مابین تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما ضمن حضور و بازدید از مؤسسه فرهنگی قدیم‌الاحسان با منصور ارضی، مدیرعامل این مؤسسه درباره تعامل بیشتر فی‌مابین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، منصور ارضی ضمن بیان نکاتی پیرامون برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما و تشکر برای پوشش مناسب تصویری مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی این شبکه، گفت: این مؤسسه دغدغه کار فرهنگی و معارفی در راستای تلاوت قرآن و اشاعه معارف اهل بیت(ع) را دارد و از شبکه قرآن می‌خواهیم تعامل و همکاری خوبی با ما داشته باشند.

مدیرعامل مؤسسه قدیم‌الاحسان اظهار کرد: دشمن هر طور که بتواند علیه جمهوری اسلامی و انقلاب در رسانه‌ها و فضای مجازی کار می‌کند و این کار ما که به نوعی فرهنگی است، سخت می‌کند. از این رو تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد.

در بخشی از این دیدار، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: دغدغه اصلی شبکه، جاری و ساری کردن معارف اهل بیت(ع) در زندگی روزمره مردم است و اینکه با قرآن انس بگیرند.

دبیر شورای معارف سیما به رویه رهبر معظم انقلاب اسلامی در استناد به آیات قرآن در سخنرانی‌های خود اشاره و اظهار کرد: ایشان بر این مسئله که قرآن و مفاهیم آن باید محور سخنرانی‌های خطبا، اشعار مادحین و تمام فعالیت‌های فرهنگی باشد، تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha