زندگی ایمانی با شناخت مکتب حضرت زهرا(س) + عکس
کد خبر: 3879231
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان:

زندگی ایمانی با شناخت مکتب حضرت زهرا(س) + عکس

حجت‌الاسلام امیری با تأکید بر شناخت حضرت زهرا(س) و سیره و مکتب این بانو برای داشتن یک زندگی ایمانی و موفق، گفت: برجستگی‌های زندگی این بانوی بزرگ برای همه جامعه بشری درس زندگی‌ساز است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام امیری، مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان، 26 بهمن‌ماه در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در این شهرستان، اظهار کرد: برجستگی‌های زندگی این بانوی بزرگ برای همه جامعه بشری درس زندگی‌ساز است.
وی با بیان اینکه اگر روش و سیره حضرت زهرا(س) در زندگی ما جاری و ساری شود، بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد، افزود: سعی کنیم روش و منش حضرت فاطمه(س) در همه امور زندگی کاربردی شود تا از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها ایمن و به آرامش برسیم.
مدیر حوزه علمیه برادران تویسرکان با تأکید بر شناخت حضرت زهرا(س) و سیره و مکتب این بانو برای داشتن یک زندگی ایمانی و موفق، گفت: کانون محبت در زندگی‌های غرب متلاشی شده است به علت اینکه این مادر به‌عنوان هسته خانواده از مدل‌هایی پیروی می‌کند که نه تنها زندگی بشر را اصلاح نخواهد کرد بلکه آن را به سمت و سوی نابودی سوق خواهد داد.
وی با بیان اینکه سبک زندگی حضرت زهرا(س) زندگی بشر را هدایت می‌کند، بیان کرد: اگر امروز محبت همسران در جامعه ما کمی کم‌رنگ شده به دلیل این است که برخی از خانواده‌ها از مسیر و سبک زندگی حضرت فاطمه(س) فاصله گرفتند.
حجت‌الاسلام امیری با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که به سمت غربی شدن حرکت می‌کند جز فساد و بدبختی و عدم محبت چیزی در آن پیدا نخواهد شد، اضافه کرد: دنیای غرب امروز از محبت خانواده کمترین نتیجه را برده و کانون خانواده از هم متلاشی شده است، توجه و دقت نظر بر نهادینه شدن مکتب و سبک زندگی حضرت فاطمه را در اولویت‌های خانواده قرار دهیم.
وی با بیان اینکه جوانان به‌ویژه دختران جوان ما امروز در فضای مجازی باید بسیار هشیارانه عمل کنند، افزود: فضای مجازی یک شمشیر دو لبه و فناوری تکنولوژی مدرنیته است که بهترین استفاده‌ها را از آن می‌توان کرد، البته فرهنگ‌سازی این مهم برای جامعه با هدف رسیدن به این مؤلفه یک نیاز ضروری است.
یاس فاطمی
انتهای پیام
captcha