چه افرادی فعال ممتاز قرآنی شناخته می‌شوند
کد خبر: 3879451
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

چه افرادی فعال ممتاز قرآنی شناخته می‌شوند

روز گذشته در سومین مجمع عمومی انجمن خادمان قرآن پیشنهاد اضافه شدن فعالان قرآنی ممتاز و برگزیده به خادمان قرآن مطرح و مورد استقبال اعضای انجمن قرار گرفت؛ اما سوالی اصلی این است که این افراد چه کسانی خواهند بود؟

چه افرادی فعال ممتاز قرآنی شناخته می‌شوند؟

به گزارش ایکنا؛ روز گذشته 27 بهمن‌ماه و در سومین مجمع عمومی انجمن خادمان قرآن پیشنهادی مبنی بر اضافه شدن فعالان قرآنی ممتاز و برگزیده به انجمن خادمان قرآن کریم مطرح و مورد استقبال اعضا قرار گرفت تا پس از طرح در جلسه فوق‌العاده این مجمع که روز چهارم اسفند برگزار می‌شود، به تصویب نهایی برسد.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، که پیشنهاددهنده این موضوع بود، در صحبت‌های خود در مجمع عمومی انجمن خادمان قرآن تعداد فعالان قرآنی ممتاز و برگزیده را کمتر از 40 نفر عنوان کرد.

اما سؤالی که بعد از برگزاری این نشست برای بسیار به وجود آمد، این بود که فعالان قرآنی ممتاز و برگزیده دقیقاً چه افرادی هستند و این دو کلمه چه افرادی را شامل خواهد شد.

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در پاسخ به سؤال خبرنگار ایکنا در مورد این موضوع که ممتاز قرآنی به چه کسانی اطلاع می‌شود، گفت: فعالان قرآنی ممتاز و برگزیده از جمله شخصیت‌های قرآنی هستند که از طریق دو معاونت اسبق قرآن در وزارت ارشاد با عنوان فعالان و ممتازان برگزیده قرآن در مراسم خادمان قرآن از آن‌ها تجلیل به عمل آمده است، اما عنوان خادم قرآن را دریافت نکرده‌اند.

پورمعین افزود: با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع عمومی خادمان قرآن مقرر شده است تا هفته آینده این موضوع به تصویب نهایی برسد و این افراد به تدریج در زمره خادمان قرآنی قرار بگیرند تا هم نام و نشان خادم قرآنی دریافت کنند و هم مابه‌التفاوت جایزه ممتاز، فعال و خادم قرآن را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha