نماینده اصلح منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می‌دهد
کد خبر: 3879828
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

نماینده اصلح منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می‌دهد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تقوا، تدین، پاکدستی و شفافیت را از ویژگی‌های کاندیدای اصلح خواند و گفت: نماینده مردم منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می‌دهد.

نماینده اصلح منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می‌دهدحجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امروز بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و بی‌تردید دشمنان قسم‌خورده همچنان به دنبال توطئه‌افکنی هستند، از این‌رو نمایندگان مجلس باید روحیه استکبارستیزی داشته باشند تا در مقابل حوادث نلغزند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم یک نماینده در مجلس بر سرنوشت ملت تأثیر می‌گذارد و حتی می‌تواند ابعاد فراملی داشته باشد، تصریح کرد: یک نماینده اصلح همواره در طراز انقلاب بوده و منافع ملی را بر منافع حزبی و شخصی ترجیح می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دینی و استحکام نظام اسلامی دانست و گفت: نخبگان در معرفی کاندیدای اصلح و انتخاب آگاهانه وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و باید شاخص‌ها را برای مردم تبیین کنند تا جامعه در مسیر درست هدایت شود.

این مسئول در مورد شاخص‌های نماینده اصلح ابراز کرد: یک نماینده مجلس باید به معنای واقعی کلمه نسبت به تقوای اجتماعی و سیاسی آگاهی داشته و در مجلس نیز این تقوا را رعایت کند و این بدان معنی است که همواره در مواجهه با مردم و تصویب قوانین، خدا را در نظر بگیرد.

وی تدین را یک اصل برای خادمان نظام برشمرد و گفت: اگر این نگاه در همه فعالیت‌های یک نماینده مجلس وجود داشته باشد، بی‌تردید می‌توان گفت که آن نماینده، خادم مردم خواهد بود و چنین فردی صادق است و در کار خود شفافیت دارد. یکی از ویژگی‌های نماینده اصلح، مردمی بودن است و یک نماینده مجلس باید از جنس مردم بوده و به دردها و خواسته‌های آن‌ها آشنا باشد و مهم‌تر از همه اینکه خود را جزو مردم بداند و این مهم نیز با شعار دادن محقق نمی‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی عرصه خدمت و امانتی در دست یک نماینده است، ابراز کرد: پاکدست بودن از دیگر ویژگی‌های یک نماینده است و نباید به مجلس به عنوان یک طعمه نگاه کند و باید منفعت نظام را درنظر گرفته و در راستای آن تلاش کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به هزینه‌‌های تبلیغاتی برخی نامزدها اشاره کرد و افزود: کاندیدایی که هزینه میلیاردی برای این کار صرف می‌کند و وقتی قرار است حقوقی را که در طول چهار سال دریافت کند، به مراتب کمتر از هزینه‌‌های تبلیغات خود باشد، بی‌تردید وام‌دار مراکز قدرت و ثروت است.

وی ادامه داد: این کاندیدا چون به نوعی وام‌دار مراکز قدرت و ثروت است، به هنگام تصویب قانون، اجرای عدالت را درنظر نمی‌گیرد وآن‌طور که باید نمی‌تواند در راستای منافع مردم و نظام قدم بردارد، لذا این موضوع که یک نماینده هزینه‌های تبلیغاتی خود را از کدام منبع تأمین می‌کند باید برای ما حائز اهمیت باشد.

انتهای پیام
captcha