هر برگ رای سیلی محکمی از جنس انتقام سلیمانی است
کد خبر: 3879861
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

هر برگ رای سیلی محکمی از جنس انتقام سلیمانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شرکت آگاهانه، پرشور و فعال در انتخابات را حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی تک تک افراد جامعه دانست و گفت: هر برگ رای ایرانی، سیلی محکمی از جنس انتقام سلیمانی بر صورت کریه سران استکبار جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با حضور پرشور و شعور ملت همیشه در صحنه ایران در دوم اسفندماه سند زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی در تارک هستی افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات نقش غیرقابل انکار مردم ایران در اداره و تعیین سرنوشت کشور را با انعکاس در رسانه‌های مستقل و آزاد جهان به مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر یادآوری می کند، افزود: در برهه حساس کنونی مسئولیت سنگین انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس یازدهم بر دوش مردم مسلمان ایران است تا با بررسی دقیق و حسابگرانه معیارها و شاخص‌های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مقدمه تشکیل مجلسی انقلابی را فراهم آورند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را پاسخی قاطع و محکم به یاوه‌گویی‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی به ویژه رئیس جمهور ابله آمریکای جهانخوار دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات نقشه‌های استکبار جهانی و رسانه‌های دروغ‌پرداز غربی را در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد موج ناامیدی در جامعه ایرانی نقش برآب خواهد کرد.

حجت الاسلام اشجری شرکت آگاهانه، پرشور و فعال در انتخابات را حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی تک تک افراد واجد شرایط رای دادن جامعه دانست و گفت: هر برگ رای ایرانی، سیلی محکمی از جنس انتقام سلیمانی بر صورت کریه سران استکبار جهانی به ویژه ترامپ تروریست و جلادان صهیونیستی خواهد بود تا دیگر هرگز به خود اجازه زیاده‌خواهی، دخالت در امور داخلی کشور ایران و ترور فرزندان برومند میهن اسلامی را ندهند.

وی خطاب به دشمنان استکباری، یادآور شد: اگرچه حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندید، اما مکتب او زنده و پویا خواهد ماند و سلیمانی‌ها پرچم مقاومت را تا شکست قطعی دشمنان خدا برافراشته خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: ایرانیان آگاه، سرفراز و وظیفه‌شناس در دوم اسفندماه گوش به فرمان ولی امر مسلمین، صف به صف با هر علقه و گرایش سیاسی، عشق خود را به ایران بزرگ و امنیت آن اثبات کرده و گامی بلند در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهند برداشت.

حجت الاسلام اشجری حضور حداکثری در انتخابات را مایه سلب آرامش خاطر مستکبران، سلطه‌گران و غاصبان سرزمین مسلمانان دانست و عنوان کرد: مردم بار دیگر شکست سهمگینی به شیطان بزرگ و حامیان کوردل استکباری آن تحمیل خواهند کرد و تلاش آنان برای فرمایشی جلوه دادن انتخابات در ایران و بی اهمیت نشان دادن حضور گسترده مردم در انتخابات را ناکام خواهند گذاشت.

وی حضور آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای را موجب شکست سیاست کثیف سیاه‌نمایی و وارونه‌ جلوه دادن واقعیات و حقایق نظام جمهوری اسلامی ایران و ارائه تحلیل‌های غلط و موذیانه مبنی بر مشارکت ضعیف مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: مردم با برگزیدن نمایندگان اصلح و انقلابی همسو با اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری نقش خود را در انتخابات دوم اسفندماه به بهترین شکل ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha