مجموعه «احکام مصور نماز و روزه مسافر» منتشر شد
کد خبر: 3879864
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
از سوی اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعة‌الزهرا(س)؛

مجموعه «احکام مصور نماز و روزه مسافر» منتشر شد

مدیر اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعة‌الزهرا(س) از تدوین و آماده‌سازی «احکام مصور نماز و روزه مسافر» خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ خانم حائری شیرازی، مدیر اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعة‌الزهرا(س)، 30 بهمن‌ماه، اظهار کرد: مجموعه احکام مصور نماز و روزه مسافر از سوی این اداره تدوین و آماده ارائه به متقاضیان است.

وی افزود: این مجموعه شامل پاسخ به پرسش‌های مختلف از جمله کسی که شغلش سفر است (بعد از تحقیق کثیر السفر)، کسی که شغلش در سفر است، اعم از دانشجو، کارمند و غیره، وظیفه دانشجو در سفرهای تحصیلی و معنی و مفهوم سفر اول در کثیر السفر پاسخ داده شده است.

حائری شیرازی بیان کرد: این مجموعه حاصل تلاش محققان و اساتید مجرب در بخش تحقیقات و استفتائات اداره پاسخ به سؤالات جامعةضالزهرا(س) و طراحی آن توسط همکاران بخش سایت انجام شده است.

مدیر اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعة‌الزهرا(س) یادآور شد: در حال حاضر اداره پاسخ به سؤالات دینی، این اثر را در قالب جزوه و روزنامه به متقاضیان ارائه می‌کند، همچنین کاربران می‌توانند از نسخه پی‌دی‌اف این جزوه استفاده کنند.

وی اظهار کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی اداره پاسخ به سؤالات دینی و شبهات جامعة‌الزهرا(س) به نشانی http://www.pasokhbesoalat.ir فعال است، همچنین کانال این اداره در پیام‌رسان سروش به نشانی @pasokhbesoalat  راه‌اندازی شده که علاقه‌مندان با عضویت در این کانال می‌توانند از فتاوای مراجع عظام تقلید درباره مسائل شرعی مطلع شوند.

برای دریافت جزوه «احکام مصور نماز و روزه مسافر» کلیک کنید!

مریم بشیری
انتهای پیام
captcha