بیش از ۲ میلیون کرمانی واجد شرایط رأی دادن هستند
کد خبر: 3879974
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

بیش از ۲ میلیون کرمانی واجد شرایط رأی دادن هستند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس کرمان گفت: ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۹۹۱ نفر در استان کرمان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از استانداری، عباس تقی‌زاده، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان امروز چهارشنبه، 30 بهمن‌ماه تعداد رأی‌اولی‌های انتخابات دوم اسفندماه را 69 هزار و 52 نفر اعلام کرد و گفت: 2 میلیون و 165 هزار و 991 نفر در استان کرمان واجد شرایط رأی دادن هستند.

وی افزود تعداد شعب اخذ رأی استان کرمان 2 هزار و 249 شعبه است که از این تعداد یک هزار و 328 شعبه ثابت و 921 شعبه سیار است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس استان کرمان از افزایش 83 شعبه نسبت به دوره قبل در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: در مجموع استان کرمان یک هزار و 70 شعبه اخذ رأی شهری و یک هزار 179 شعبه اخذ رأی روستایی دارد.

تقی‌زاده تأکید کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر در قالب اعضای شعب، نمایندگان فرمانداران و بخشداران، محافظان شعب و صندوق‌های رای، بازرسان شعب، اعضای هیئت نظارت و نمایندگان نامزدها در امر برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند.

انتهای پیام
captcha