اجرای ۳ مرحله طرح نظرسنجی انتخابات از سوی جهاددانشگاهی لرستان
کد خبر: 3880325
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

اجرای ۳ مرحله طرح نظرسنجی انتخابات از سوی جهاددانشگاهی لرستان

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به اجرای سه مرحله طرح‌های نظرسنجی انتخابات از سوی جهاددانشگاهی لرستان، گفت: مردم برنده اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

اجرای 3 مرحله طرح‌  نظرسنجی انتخابات توسط جهاددانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدعلی‌نادر دهقانی، رئیس جهاددانشگاهی لرستان، امروز جمعه، دوم اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت و اهمیت مشارکت مردم برای تعیین سرنوشتی که می‌تواند در زندگی تک تک مردم و مجموعه استان در بخش‌های مختلف مؤثر باشد، گفت: کاملاً معلوم است که برنده اصلی انتخابات در لرستان مردم بزرگوار استان هستند که با شور و اشتیاق و علاقه و وفاداری در صحنه انتخابات حضور دارند.

وی با تقدیر از مردم نجیب لرستان و همکاری بسیار خوب با پرسشگران مرکز افکارسنجی (ایسپا) در استان لرستان، مشارکت مردم را خوب ارزیابی کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود به‌طور میانگین بالای 65 درصد مردم استان لرستان در انتخابات شرکت کنند که این میزان مشارکت در حوزه‌های پلدختر ، کوهدشت و سلسله و دلفان بیشتر خواهد بود.

دهقانی دلایل انتخاب کاندیداها توسط مردم را به ترتیب شایستگی فردی و مدیریتی، توصیه دوستان و آشنایان و گرایش‌های سیاسی کاندیداها عنوان کرد و افزود: علی‌رغم نظرات غیرکارشناسی مبنی‌بر طایفه‌گرایی بودن انتخابات در لرستان، این بخش در دیدگاه مردم بسیار کم‌رنگ است و این نشان‌دهنده سطح بالای دانش عمومی و بینش سیاسی مردم استان است.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان انتخاب نماینده اصلح و شایسته با دانش لازم و آشنا به بنیان‌های توسعه را ضامن توسعه استان در بخش‌های مختلف دانست و گفت: امروزه لازم است همه تلاش کنیم تا خواست عمومی که توسعه استان است محقق شود.

انتهای پیام
captcha