لغو مسابقات کشوری قرآن ورزش و جوانان در تبریز
کد خبر: 3880535
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

لغو مسابقات کشوری قرآن ورزش و جوانان در تبریز

بالاخره پس از گذشت حدود 11 ماه، طلسم برپایی مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان شکسته شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، برپایی آن به زمانی دیگر موکول شد.

به گزارش ایکنا؛ مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان بهمن ماه سال 1397 شد و مقرر بود که مرحله کشوری و مراسم اختتامیه چهارمین دوره به میزبانی آذربایجان شرقی در اسفند‌ماه سال گذشته برپا شود، اما با گذشت بیش از ۱۱ ماه، زمان برگزاری نامشخص ماند، اما با پیگیری‌های رسانه‌ای بالاخره تاریخی در اسفندماه 98 برای برپایی آن اعلام شد.


بیشتر بخوانید:


جعفر سطوتی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: برگزاری مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان با تخصیص اعتبارات کافی در تاریخ‌های 18، 19 و 20 اسفندماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی در نظر گرفته شده بود. همچنین همه مقدمات مسابقات با همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای انتخاب اعضای هیئت داوران انجام شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در اغلب استان‌های کشور بیان کرد: با توجه به این که متسابقین از سراسر کشور به استان آذربایجان شرقی اعزام می‌شوند و محل تجمع، امکان ابتلای افراد به کرونا را بیشتر می‌کند، بنابر این زمان مرحله کشوری چهارمین دوره از مسابقات به تعویق افتاد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: زمان برگزاری این دوره از مسابقات با فروکش کردن شیوع این ویرویس اعلام می‌شود.

یادآوری می‌شود، چهارمین مرحله کشوری مسابقات قرآن ورزش و جوانان ویژه آقایان و بانوان در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha