اجرای طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی
کد خبر: 3880689
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
بهزاد شیری خبر داد:

اجرای طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی

مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرد: این بانک در راستای شعار سال (رونق تولید) و ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از واحدهای تولیدی خرد و کمک به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه، طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی را  اجرا می‌کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی تصریح کرد: اجرای این طرح در ایام پایانی سال جاری در مناطق محروم و کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از بلایای طبیعی اخیر(سیل و زلزله) در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان، گلستان، کرمان، ایلام، اصفهان و کردستان آغاز شده و تا عید نوروز ادامه می یابد.
شیری ادامه داد: براساس این طرح، بخشی از بودجه اداره کل روابط عمومی بانک از محل صرفه‌جویی هزینه‌های جاری و مدیریت تبلیغات غیرضروری نظیر خرید و چاپ سررسید و تقویم برای خرید کفش از واحدهای تولیدی ایرانی که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در فروش محصولات هستند، تخصیص داده شده است.
وی افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با تولیدکنندگان کفش انجام و برخی از آنها که در استان های مذکور با مشکل فروش و منابع مالی مواجه شده و یا از این بانک تسهیلات دریافت نموده اند به عنوان تولیدکنندگان هدف تعیین شده و مقرر گردیده است که اعتبار تخصیص یافته به این موضوع برای خرید کفش از این تولید‌کنندگان اختصاص یابد.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این امر خداپسندانه و نوع‌دوستانه با هماهنگی سازمان ها و نهادهای مردم‌نهاد (شوراها، دهیاری‌ها و ...) در استان‌های تعیین شده اجرا و کفش‌های تولید شده در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد مناطق محروم در این استان‌ها قرار می‌گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) و روستائی کشور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به رونق تولید و محرومیت‌زدایی، خدمات متنوع بانکی را به هموطنان روستایی در بیش از ۶ هزار باجه‌های بانکی در اقصی نقاط کشور ارائه می‌نماید که در شبکه بانکی کشور بی‌نظیر است.

انتهای پیام
captcha