نتیجه نهایی شمارش آرای منتخبان مردم کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام شد
کد خبر: 3880803
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

نتیجه نهایی شمارش آرای منتخبان مردم کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام شد

ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اسامی نامزدهای منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان و همچنین تعداد آرای هرکدام را اعلام کرد.

نتیجه شمارش نهایی آرای منتخبین مردم کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، احد جمالی، رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، سوم اسفندماه اظهار کرد: با پایان زمان رسمی رأی‌گیری در سه حوزه انتخابیه بلافاصله کار شمارش آرا آغاز شد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مهدی روشنفکر، در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد و در حوزه گچساران و باشت نیز غلامرضا تاجگردون حائز بیشترین آرا شدند.

وی کل آرای مأخوذه در حوزه بویراحمد و دنا را ۱۷۵ هزار و ۸۵۴ رأی دانست و ادامه داد: مهدی روشنفکر ۶۶ هزار و ۸۹۵، محمد بهرامی ۴۱ هزار و ۹۵۱، نادر منتظریان ۳۶ هزار و ۸۸، غلام محمد زارعی ۲۷ هزار و ۹۸۶ و محمد رضوان ۴۱۶ رأی را کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام کل آرای مأخوذه ۱۲۹ هزار و ۲۳۵ رأی و کل آرای صحیح ۱۲۶ هزار و ۹۸۶ رأی بوده، اضافه کرد: حجت‌الاسلام محمد موحد ۷۵ هزار و ۸۵۰ رأی، عدل هاشمی‌پور ۴۷ هزار و ۱۷۹، فرزاد نجات‌نیا ۲ هزار و ۹۹۴، امیر همتی نژاد ۳۹۳، علیرضا سجادی ۲۳۴، پروین دانشور ۱۶۹، سپهدار عبدپور هزار و 806، عنایت‌الله واحدی منش ۵ و امیر حسین برخه صفر رأی را کسب کردند.

جمالی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، کل آرای مأخوذه ۷۷ هزار و ۸۴۱ رأی و کل آرای صحیح ۷۶ هزار و ۵۲۸ رأی بوده، یادآور شد: غلامرضا تاجگردون ۳۸ هزار و ۴۲۲ رأی، سیدقدرت‌الله حسینی بحرینی ۲۱ هزار و ۴۱۴، اردلان زینل زاده ۸ هزار و ۹۷۷ رأی و هومان عسکری ۷ هزار و ۶۳۷، میلاد گرجی‌زاده ۷۸ و بهنام همتی صفر رأی را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha