ایران اسلامی به امثال سلیمانی‌ها نیاز دارد
کد خبر: 3881151
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

ایران اسلامی به امثال سلیمانی‌ها نیاز دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ایران اسلامی به امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها نیاز دارد و باید برای پیشرفت و توسعه کشور در سایه ارزش‌های دینی تلاش کنیم.

ایران اسلامی به امثال سلیمانی‌ها نیاز داردبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، امروز، 5 اسفندماه در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان معارف استان اظهار کرد: اکنون 250 هزار دانش‌آموز در استان مشغول به تحصیل هستند که متأسفانه تربیت دینی آن‌طور که باید باشد، صورت نمی‌گیرد و سبک آموزشی دانش‌آموزان بر اساس تحقیق، تفکر، تعقل و تدبر نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد مدارس معارف را بهترین مکان برای تقویت جنبه‌های دینی و اعتقادی دانش‌آموزان دانست و افزود: در سایه آموزش درست، می‌توان تفکر، تعقل و تدین را به دانش‌آموزان ارائه داد.

ناصری‌یزدی با تأکید بر اینکه در کشور نیازمند امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها هستیم گفت: باید برنامه‌ریزی و تلاش کنیم که بدون غرور، به سمت پیشرفت و توسعه در سایه ارزش‌های دینی حرکت کنیم.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه مردمداری، کمک به دیگران، احسان به والدین و اعضای خانواده و بسیاری دیگر از خصائص از جمله ویژگی‌های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود ادامه داد: بارزترین این ویژگی‌ها در وجود نبی مکرم اسلام بوده که باید همه ما سعی کنیم در این مسیر از ایشان الگوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که روحیه دینی را از جوانان ما بگیرد بیان کرد: اکنون هدف دشمن ترویج تک فرزندی و زندگی با حیوانات و ترویج فساد در ایران اسلامی است تا به این وسیله 20 سال دیگر، ایران یک جامعه سالمند و به دور از ارزش‌های اسلامی داشته باشد در این صورت است که آنها به راحتی می‌توانند اهداف شوم خود را در ایران پیاده کنند.

انتهای پیام
captcha