اعزام مبلّغ به شهریار به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع)
کد خبر: 3881624
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

اعزام مبلّغ به شهریار به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع)

به مناسبت سالروز شهادت امام هادی (ع)، ۲۵ مبلّغ و مبلّغه به مراکز فرهنگی و قرآنی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان شهریار اعزام شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی تهران، حجت‌الاسلام جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع)، ۲۵ مبلّغ و مبلّغه به مراکز فرهنگی و قرآنی تحت پوشش تبلیغات اسلامی در شهرستان شهریار اعزام شدند.

وی هدف از این اقدام را دانش‌افزایی دینی، گسترش فرهنگ اسلامی و تبیین زندگانی ائمه معصومین(ع) برای نسل جوان بیان کرد.

جلیل‌زاده افزود: مؤسسات و خانه‌های قرآنی در شهرستان شهریار در مناسبت‌های مذهبی و ملی برنامه‌های متعدد فرهنگی با رویکرد قرآنی برگزار می‌کنند، همچنین با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی محوری نیز مراسم سوگواری شب شهادت امام هادی(ع) را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: از تمامی مراکز فرهنگی و قرآنی خواسته‌ایم ضمن توجه دادن و بیان و رعایت نکات و مسائل بهداشتی در خصوص ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه همچون نظافت فضای مراکز فرهنگی و شست‌وشو با مواد شوینده ضدعفونی ‌کننده را در دستور کار خود قرار دهند.

مریم علیزاده
انتهای پیام
captcha