بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز طارمی تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفتند
کد خبر: 3881655
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز طارمی تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفتند

مدیر آموزش و پرورش طارم گفت: در سال تحصیلی جاری تعداد ۳۲۲ نفر از دانش‌آموزان شهرستان تحت پوشش طرح بنیاد علوی قرار گرفتند.

بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز طارمی تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفتندنقی صفری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، تعداد 67 بسته حاوی 1035 جلد کتاب کمک آموزشی، تقویتی و کنکوری ویژه پایه دوازدهم متوسطه نظری در سطح شهرستان توزیع شد.

صفری ارزش این بسته‌ها را بیش از 450 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این کتاب‌ها توسط بنیاد خیریه علوی به 14 دبیرستان تحت پوشش این شهرستان اهدا شده است.

وی با توجه به جایگاه و ارزش علمی بالا و اثر بخشی این کتاب‌ها، ابراز امیدواری کرد: با اهتمام و جدیت مدیران مدارس، دبیران و از همه مهم‌تر دانش‌آموزان در استفاده از منابع موردنظر، زمینه‌های رشد کیفی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته شهرستان فراهم و موجب تحقق عدالت آموزشی در همه مدارس شود.

مدیر آموزش و پرورش طارم با بیان این‌که در سال تحصیلی جاری تعداد 322 نفر از دانش‌آموزان شهرستان تحت پوشش طرح بنیاد علوی قرار گرفتند، گفت: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و بنیاد علوی با هدف ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان مشمول، از خدمات آموزشی این طرح مانند برگزاری آزمون‌های آزمایشی، ارسال کتب کمک آموزشی‌، نرم‌افزار آزمون‌یار و... بهره‌مند خواهند شد.

صفری خاطرنشان کرد: این بنیاد در طول چند سال اخیر نسبت به توزیع کتاب‌های کمک‌آموزشی برای تمامی دانش‌آموزان متوسطه نظری مناطق محروم اقدام کرده است.

انتهای پیام
captcha