استقبال از پویش قرائت سوره حمد / حمله سایبری به سایت شبکه قرآن
کد خبر: 3881968
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷

استقبال از پویش قرائت سوره حمد / حمله سایبری به سایت شبکه قرآن

پویش قرائت سوره مبارکه حمد که از اول ماه رجب المرجب به نیت سلامتی مردم در شبکه قرآن و معارف سیما راه‌اندازی شد، با استقبال مواجه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، با حلول ماه رجب، پویش قرائت سوره مبارکه حمد برای سلامتی مردم و آرامش‌بخشی در جامعه آغاز شد.

این پویش در شبکه‌های اجتماعی، سامانه پیامکی و سایت شبکه قرآن و معارف سیما https://qurantv.ir/khatmhamd آغاز به کار کرده است.

با آغاز اعلام عمومی این پویش از شبکه‌های مختلف سیما با استقبال مواجه شد.

این گزارش حاکی است، پنجشنبه، هشتم اسفندماه در ساعت 18:57 حمله سایبری به سامانه آنلاین ختم سوره مبارکه حمد به منظور اختلال روی کانتر اعداد تعداد شرکت‌کنندگان صورت گرفت که بخش رسانه‌های نوین معاونت سیما، این حمله را دفع و بعد از اصلاح، این سامانه روی سایت شبکه قرآن و معارف سیما مجدد قرار گرفت و این موضوع از طریق رسانه‌های نوین معاونت سیما و مرکز صیانت و حفاظت سازمان صدا و سیما از مراجع قضایی و پلیس فتا در حال پیگیری است.

استقبال از پویش قرائت سوره حمد / حمله سایبری به سایت شبکه قرآن

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سالار الله مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۱
0
1
سلام و صلوات بر محمد ال محمد
عقیده داشته باشیم تمام جاندارن زنده چه انسان وچه موجودات و....به دستان مبارک وتوتنمندخداوند یگانه آفریده شده است پس از خود او کمک میخواهیم وبه او توکل میکنیم اوست حکیم توانا وشکست ناپذیر وهمه به فرمان او در حرکت و به اذن خدا زنده ایم انشاءالله با رعایت عقلی وقلبی ودعا به خصوص خواندن سوره حمد خداوند راه نجاتمان باشد .
captcha