برگزاری دوره‌های شعب و مدارس جامعةالقرآن به صورت مجازی
کد خبر: 3882427
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

برگزاری دوره‌های شعب و مدارس جامعةالقرآن به صورت مجازی

دوره‌های 800 شعبه و مدارس وابسته به مؤسسه جامعةالقرآن الکریم همسو با دیگر مراکز آموزشی کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با بیش از 800 شعبه و 76 مدرسه و مراکز پیش‌دبستانی در راستای تدابیر اندیشیده شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همسو با دیگر نهادهای آموزشی کشور، آموزش از راه دور خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کشور و جهت جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصول بهداشتی و دوری از تجمعات غیر ضروری، بنا بر تصمیم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه، دوره‌ها با بهره‌گیری از فضای پیام‌رسان‌های سروش، بله و ایتا و درصورت عدم کاربری در این پیام‌رسان‌ها در پیام‌رسان واتس آپ تشکیل می‌شود.

روحی اظهار کرد: همچنین پیش از این نیز دوره‌هایی برای مربیان مؤسسه درباره فنون کلاس‌داری آنلاین و آموزش از راه دور، کلاس‌های مجازی و محیط گفتمان گروهی و نیازهای آموزشی این عرصه برگزار شد تا معلمان با آگاهی بیشتر پاسخگوی سؤالات قرآن‌آموزان باشند.

انتهای پیام
captcha