آموزش دروس معارفی دانش‌آموزان در رادیو قرآن / حضور مدرسان آموزش و پرورش در «ساعت قرآن»
کد خبر: 3883191
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

آموزش دروس معارفی دانش‌آموزان در رادیو قرآن / حضور مدرسان آموزش و پرورش در «ساعت قرآن»

دروس معارفی دانش‌آموزان پایه‌های مختلف از سوی مدرسان آموزش و پرورش در برنامه «ساعت قرآن» رادیو قرآن تعلیم داده می‌شود.

احمد فراهانی، مدیرگروه آموزش رادیو قرآن، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به تولید برنامه «ساعت قرآن»، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حضور پیدا نمی‌کنند. به همین سبب با همکاری رادیو قرآن و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش، دروس قرآن، پیام آسمانی و دین و زندگی پایه‌های مختلف تحصیلی از شنبه، 17 اسفندماه، از سوی اساتید و مدرسان زبده آموزش و پرورش به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود.

فراهانی تصریح کرد: روزهای شنبه، آموزش پایه هفتم (قرآن و پیام آسمانی)، روزهای یکشنبه، پایه هشتم (قرآن و پیام آسمانی)، دوشنبه‌ها پایه نهم (قرآن و پیام آسمانی)، روزهای سه‌شنبه، پایه دهم (دین و زندگی)، چهارشنبه‌ها پایه یازدهم (دین و زندگی) و روزهای پنجشنبه، پایه دوازدهم (دین و زندگی) در کنداکتور پخش برنامه ساعت قرآن قرار دارد.

مدیر گروه آموزش رادیو قرآن بیان کرد: در حال حاضر مدرسان و معلمان در استودیوی رادیو قرآن در حال تولید بخش‌های مختلف برنامه ساعت قرآن هستند.

وی در پایان اظهار کرد: دانش‌آموزانی که به هر دلیلی نتوانند این برنامه را در ساعت مقرر از رادیو قرآن دنبال کنند، می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن و برنامه «ساعت قرآن» مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۶
0
0
باسمه تعالی

سلام بر برادر فراهانی عزیز
درود بر شما

خیلی محبت فرمودید و در این عصر بی وفایی به قرآن که مدیران آموزش و پرورش، خودشان در صدد حذف آن هستند و شبکه آموزش حتی یک برنامه تا کنون درباره قرآن نداشته اند به داد آن رسیده اید.

خداوند به شما سلامتی و برکت عنایت فرماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۳
0
0
ان شالله صدا و سیما به قهر با آموزش قرآن پایان دهد
captcha